Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request


Thaysen [DK]

Recommended Posts

Dit in-game navn: Gertrud Olsen
Vedkommendes in-game navn: Sibberus
Dit SteamID: STEAM_0:1:155698875
Vedkommendes SteamID: STEAM_0:1:38031342
Tidspunkt for hændelse: 03:10 og 03:37
Hvad regler er blevet brudt: propblock og rda 
Hvad skete der?: 1. Sibberus blockere for fængslet så man ikke kan komme ud. 2. Jeg sætter en bunker som min ven så tager fat i hvor jeg så bliver arrested.
Beviser: https://medal.tv/clips/18046740/d1337oOk3RRg og https://medal.tv/clips/18049070/d1337JMDvRkF
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Citat

 

jeg kan ikke se hvad det er jeg gøre forkert med problock. 
og at du laver fysik propdmg resultere i arrest, man kan tydelig se på billedet at jeg ikke har noget med det af gøre

og min første interations var at arrestere dig fordi 5 sekunder inden skubbede du en prop på mig, jeg tog mig af den anden efterfølgende

 

v1.PNG

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Sibberus skrev:

jeg kan ikke se hvad det er jeg gøre forkert med problock. 
og at du laver fysik propdmg resultere i arrest, man kan tydelig se på billedet at jeg ikke har noget med det af gøre

og min første interations var at arrestere dig fordi 5 sekunder inden skubbede du en prop på mig, jeg tog mig af den anden efterfølgende

 

v1.PNG

Hej Sibberus

Jeg havde alrdig nogensinde skubet en prop ind i dig det var min ven der gjord det

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg troede det var dig da mit indblik var, at da du svinede mig 5 minunter inden, ogbegyndte og spawne props så var det at du bare var en "troller". 
og eftersom det var dig egen prop igen arrestede jeg dig.

har aldrig set dig før på serveren nemlig så man vil tage sine forholdsregler

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Sibberus skrev:

jeg troede det var dig da mit indblik var, at da du svinede mig 5 minunter inden, ogbegyndte og spawne props så var det at du bare var en "troller". 

har aldrig set dig før på serveren nemlig så man vil tage sine forholdsregler

Jeg er ikke sådan en der vil kaste rundt med props selvom det er kl lort om natten

Link til kommentar
Del på andre sites

trolleren har akuret klippet så man ik kan se hvad der sker tidligere

 

haha useriøst stykke admin arbejde :). en meget seriøs rp spiller dømt, og trolleren går fri. han spawner props og fyrer dem rundt klart der arrest, dig og din buddy havde physgun buddies så i begge blev arrested for regl bruddet. 
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.