Hop til indhold
Stavox

[Solved] Banrequest Mustafa


Sibberus

Recommended Posts

Dit in-game navn: Sibberus

Vedkommendes in-game navn: Dit SteamID: Mustafa Abdul

Vedkommendes SteamID: STEAM_0:1:85327212

Tidspunkt for hændelse:

Hvad regler er blevet brudt:  multipled CDMs, multiplied rdms w/o PDRAID. Failrp, Physgun abuse 

Hvad skete der?: efter en hendelse tidligere på dagen hvor vi havde været i rp med dem, begyndte han at skabe konflikter uden varsel.
kalde os bandeord, svine os til fuldstændig og gik fuldstændig amok. jeg sagde til mit team det var bedst at gå hver til sidst, men han forude hele tiden ulykker og NOS os ned cdm. vi begyndte først at optage om aften og fik nogle resultater ud af det fordi admins ville ikke håndtere "uden beviser"

til sidst vægler vi bare at smutte fra serveren fordi vi ikke fik et admin respond.

jeg ønsker at han ihverfaldt blir talt med mht til at han skal opføre sig ordenligt og nødigt ville blive bannet for sådan et community og fælleskab, men uden gavn

han så måske mig som en "useriøs" spiller og ville ej lytte. så måske held med en højtstående, som kunne fortælle ham de ting gør at folk får mindre lyst til at spille. man blir jo sur og det da møg irriterende at en konstant skal råbe "allah akbar" selvom det er rp selfv.   men det nærmere micspam frem for rp.

 

 

----. mht til screenshootet var et call på han selv har optaget hele aftens begivenheder

 

Beviser: 

z

123duko.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.