Hop til indhold
Stavox

[Solved] Automatisk fængsling.


Aske
Message added by Emoyly,

Dette bliver ikke implementeret, da man så stadig bare kunne logge ud, før man har fået bøden. Hvilket er hvad jeg i forvejen går ud fra, at de fleste gør, da det så ikke står i logs...

Recommended Posts

1 time siden, Marcus skrev:

men igen, er den maksimale bøde ikke på sådan 10.000, who tf leaver for at undgå 10.000 i bøde

 

Well, nogen gør. Andre betaler gladeligt en bøde på 25.000.

1 minut siden, Maloni skrev:

synes der burde være en cooldown så hvis de joiner igen inden for lad os sige 30min så ryger de i spjældet

 

Hvorfor?

Du har stadig valgt at leave for at undgå din bøde.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Maloni skrev:

Det er det samme hvis du leaver lige inden du bliver arresteret.

 

Forstår godt hvad du mener, men hvis man nu udspillede situationen: personen betaler ikke bøden, og bliver arresteret for det. Hvis han vælger at leave dér, så vil han spawne i jail, igen.

Her har du bare en mulighed for at systemet logger, at man har leavet for at undgå en roleplay-mæssig straf.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, I Eath You <3 skrev:

 

Det er vel løst ved, at hvis du wanted/warrant og leaver, så joiner du i fængsel. 

 

Der kan være mange grunde til at der er blevet lavet en ransagningskendelse. 

Ved ikke helt hvorvidt det så vil være en god idé at ryge i fængsel for det. + Du kan ikke se hvornår den udløber. Medmindre du selvfølgelig holder øje ned i højre hjørne konstant

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg forstår ikke helt ideen.

 

Vi har jo regel 1.20 til netop det her scenarie.

Altså hvis folk leaver og joiner igen inden for 30 min, for at få sine ting tilbage / undgå en RP situation er det strafbart.

 

Det synes jeg er helt tilstrækkeligt. Vi kan ikke bestemme hvornår folk må forlade serveren. SÅ længe de ikke joiner igen inden for de 30 min

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.