Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Request - Capper


Capper

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:121425973
Hvorfor skal du unbannes: Jeg er blevet banned med grunden "Tyveri af indhold" ang. det med indholdet så, havde Aske og jeg fundet cabr med kun client og shared filer på codefodder, en gammel version med stavox.com domænet. Hvor vi også havde sagt til Emoyly at de lå der, han var sådan lige glad med det.

Vi havde så downloadet filen, og kiggede i den, og jeg brugte også jeres HUD, på en server.

Filen er blevet slettet fra codefodder igen, hvornår ved vi ikke.

Vi kan ikke ændre på at vi har været nogle kæmpe klaphatte og downloadet jeres filer ned.
Vi har slettet filerne, og har dem ikke mere.

 

Vi har ingen planer om at åbne en server igen i fremtiden, og kom nok aldrig til det.

Jeg vil gerne ind på Stavox og spille igen, da jeg savner fælleskabet og de venner jeg havde der inde.
Og nu når Aske er blevet unbanned, håber jeg lidt på jeg også kan komme ind igen.

 

Jeg kan godt se, at det har været en kæmpe fejl fra min side at, bruge jeres filer på en offentlig server, og generelt bare download dem ned.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.