Hop til indhold
Stavox
  • 0

Hvor bredt strækker begrebet "oneway" sig


Jax AK81

Spørgsmål

Hej,  Jeg er efterhånden kommet i tvivl om hvad der kan betragtes som "enhver form for one-way  props, konstrueringer mm."  (Bygge regel nr 3.1)

For når jeg spørger staff, er folk fra staff selv i tvivl og har meget svært ved selv at definere det. Jeg har bygget en base som jeg blev advaret imod at bruge fordi at der var dækning med meget smalle skydeskår i, der gjorde at det var MEGET svært at se mig, men da jeg foreslog at fjerne den prop der skabte den lille skyderevne, hvilket kunne gøre så man kunne se HELE mit hoved, plus en STØRRE del af min brystkasse, fik jeg afslag og blev nød til at fjerne dem alle. Nu har jeg bygget en lille base hvor at jeg har bygget et VAGTTÅRN, hvori at der er plads til to skytter. Derudover har jeg i min indgang lavet semi-smalle huller (Hvor at raiders iøvrigt sagtens kan bruge dem til samme fordel som mig selv, hvis de gider at prøve på det, istedet for at wine og kalde en admin).

Jeg har i denne tråd vedhæftet billeder af de "tvivlsomme konstruktioner".

rp_evocity_sx_v110000.jpg

rp_evocity_sx_v110001.jpg

rp_evocity_sx_v110002.jpg

rp_evocity_sx_v110003.jpg

rp_evocity_sx_v110004.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

10 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

Vil de følgende billeder betegnes som brug af oneway?

2 minutter siden, Polle skrev:

Du må ikke kunne se mere af dem, end de kan se af dig. Meget simpelt

Så det indebærer altså alle former for dækninger der har mulighed for beskyttelse af den ene eller anden art?

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Jax AK81 skrev:

Vil de følgende billeder betegnes som brug af oneway?

Så det indebærer altså alle former for dækninger der har mulighed for beskyttelse af den ene eller anden art?

Er du på rock lige nu? Så kan jeg svare dig der.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

One-Way er i navnet, One Way. Hvis en person ikke kan se dig lige så meget som du kan se dem, kan det betragtes som One-Way, med visse undtagelser. Hvis du fks. kun kan se deres fødder og de intet kan se af dig er det one way, hvis de kan se dig i øjenhøjde lige så meget som du kan se dem, er det tilladt, nævn lige nogle eksempler, så vi kan opnå enighed her på forummet. 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

Réel set et godt spørgsmål.

Som udgangspunkt, så må du ikke kunne se mere af dem, end de kan se dig. 

Men altså, der findes massere af baser hvor folk bare kan se dit hoved og overkrop, hvor du kun kan se deres ben og torso. Det er ikke ligefrem fair, men staffs har aldrig sagt noget til det. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Som udgangspunkt skal du kunne se dig lige så meget som dem der raider dig. Baser er forskellige, det vil også sige, at der vil være forskel på, hvornår det betegnes som one-way.

Der er forskel på, hvor højt du står i forhold til modstanderen,  samt afstanden.

 

De sidste 2 billeder vil så være one-way, da du kan se hele personen, men personen kun kan se ca. halvdelen af dig.

I dit billede nummer 2, går jeg ud fra at i kan skyde ud af det der gitter værk, det virker umiddelbart til at være fint, da i kan se lige meget af hinanden.

 

One-way kan variere meget, alt efter hvor langt væk man står. Hvis der er et lille hul et sted og raideren står helt tæt på det, vil raideren kunne se ret så meget hvis ikke alt af personen inde i basen, men hvis han træder bare 2 skridt tilbage, kan han måske kun se halvdelen.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.