Hop til indhold
Stavox

Næste turnering


Polle

Næste turnering.  

64 stemmer

  1. 1. Hvilket spil?

    • Rocket League (1v1 / 2v2)
    • CS (Alt fra 1v1 - 5v5)
    • Rainbow Six Siege (Alt fra 2v2 - 5v5)
    • Brawlhalla (1v1 / 2v2)
    • Battlerite (2v2 / 3v3)
    • LOL (3v3-5v5)

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

Det er vist tid til en ny turnering. Men jeg synes at CS begynder og blive lidt kedeligt. Så hvad synes i den næste turnering skal være? Afstemmningen lukker d. 30 januar (Torsdag) Så bliver turneringen afholdt i weekenden eller i vinterferien.

 

!OBS!

 

Det skal siges at dette blot er en undersøgelse for at se hvad i vil have. Jeg vælger selv hvad det skal være.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Polle skrev:

Det er vist tid til en ny turnering. Men jeg synes at CS begynder og blive lidt kedeligt. Så hvad synes i den næste turnering skal være? Afstemmningen lukker d. 30 januar (Torsdag) Så bliver turneringen afholdt i weekenden eller i vinterferien.

Eow CS er ikke kedeligt

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu kommer jeg med et forslag. Der er mange der vil forskellige ting. Så mit forslag er: 

 

Hvis vi nu vi laver 3 turneringer med 3 vinder hold. De dyster så i den store finale, i et helt fjerde spil, om en præmie som jeg kommer på. Det kan være nogle ingame penge eller noget i den stil. 

 

Giv gerne feedback 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

56 minutter siden, creaMY skrev:

Rainbow Six Siege med GUTTERNEE!!! :why:

LIGE PRÆCIS - GUTTERNE 😎

 

46 minutter siden, Middi skrev:

Gimme dat sweet Rainbow Six Siege.

CS er gået hen og blevet kedeligt for mit vedkommende. 

Agree

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.