Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage på ralfi


terk0126

Recommended Posts

Dit ingame navn: Terkel i Knibe
Staff ingame navn: Ra1fi
Dit SteamID: STEAM_0:1:190410190
Staff SteamID: STEAM_0:0:1027287
Forklar situationen:Vi er tre spillere der har en base ved gården. Så køre minirosen over til gamle car dealer og går over til vores base vi lige er kørt ud af.
Vi har K.O.S oppe så vi skyder ham, Men så kommer han tilbage Som er brud på NLR. Men han rykker også på sin bil med sin physics gun for at få den tilbage. Så caller vi admin og så kommer 
Ra1fi og han giver ham ingen straf heller ikke nogen advarsel.
Bevis:
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

For det første. Jeg vælger ikke at give ham en straff da vi diskutere situationen flere gange og kan ikke finde ud er nåde vi er enige om. Det er også helt fint, men ud fra at i siger at han har løftet bilen op i luften og han siger at han lige har klikket på den. Er der stor forskel på straffen og vælger ikke at give ham en. Som også er op til mig, og ikke spiller.

 

For det andet. Som jeg også siger til her er det ikke NLR i mine øjne da det er på en anden grund og ikke har nåde med han døde at gøre.

 

Hilsen-Ra1fi

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.