Hop til indhold
Stavox

[Solved] staff klage på ziipen


Hojj

Recommended Posts

Dit ingame navn: Mustii
Staff ingame navn: Ziipen
Dit SteamID: STEAM_0:0:63758786
Staff SteamID: STEAM_0:1:50262050
Forklar situationen: car banner mig i 5 timer for at dytte. lidt groft måske? dyttede i sån 5 sekunder fordi politiet holder midt ude på vejen
Bevis: nåede ikke at få bevis :(
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Ziipen skrev:

Hey Mustii 🙂

Jeg vil mene du dyttede langt over 5 sekunder ude foran vores base. Vi talte om det, og blev enige om det blev for meget så derfor fandt jeg det passende og give dig en straf på 5 timer.

jeg var lige stoppet og skulle til at køre udenom da du kom og trak mig væk

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, dit carban er jo udløbet nu, 5 timer for at dytte i 5 sekunder lyder umiddelbart ret voldsomt, og det tænker jeg lige @Ziipen har i tankerne til næste gang. 

Dog husk på, at du hvis der ikke er en grund til at dytte så lad vær, hvis du har en grund, så behøver du ikke at dytte i andet end et par sekunder, da det larmer utrolig meget.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.