Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ny staff klage på Mic Han bruger sin base til at holde gangposten


BIGSNACK

Recommended Posts

Dit ingame navn: BIGSNACK
Staff ingame navn: MIC
Dit SteamID: STEAM_0:1:521012811
Staff SteamID: STEAM_0:1:73536783
Forklar situationen: Ja mit gang er ved at tage gangposten hvor Mic så vælger at snipe dem fra sin base oppe ved kræftværket. Forstår ikke hvordan han kan være staff når han sidder og bruder flere adskellige regler konstant magter det bare ikke mere så her får i lige et lille video bevis af det. Synes da også at dem staff's som har sagt at det er fint at snipe gangposter oppe fra sin base også lige kan identificere sig selv.
Bevis: https://streamable.com/l3e6f

Bevis: 2 9206531b887c7268a19e5f37713b3d3c.png

Bevis: 3 69f3ac995a9a2db3737fd1885e8c9f3b.png

Bevis: 4 49cb4b997ae335b05884d49dea2a5f93.png

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Havde egentlig ikke lyst til at svare på den her, eftersom jeg allerede har snakket med ZeNoxXi omkring dette.

Af hvad han har sagt har jeg som sådan ikke brudt nogen regler i denne situation, men var vidst også noget med at han ville tage det videre, så det kunne ændres.

 

3 timer siden, BIGSNACK skrev:

Synes da også at dem staff's som har sagt at det er fint at snipe gangposter oppe fra sin base også lige kan identificere sig selv.

Det er ikke en staff som sådan der har sagt det, det er reglerne som ikke siger noget imod det.

 

Ved godt de fleste af følgende ikke er en del af klagen, men pointere det alligevel:

Mv99ypd.png

Dette er ikke en del af den nuværende staff klage, men den sidste, og ved ikke lige hvorfor det er kommet med.

 

liiXNoS.png

7mTpmKT.png

1: Der står "Det er heller ikke tilladt at bygge tårne eller andet hvis formål er at beskyde mobilmasterne fra ens base." Screenie 

Basen som mig og HashMathias byggede vi en dag, da i ejede P-Kælderen, så vi ville have en base vi kunne lave weed i samtidigt med meth.

Vi udfylder så hæle kraftværkets område, som kan argumenteres for at egentlig strider imod regel 6.1 Det er ikke tilladt at bygge for tæt på mobilmasterne.

Har jeg dog snakket med ZeNoxXi om og han mente det var en undtagelse, eftersom jeg bare overtog det givende område i kraftværket.

2: Ved ikke hvor i får "Det ikke er tilladt at snipe en mobilmast" fra, men det står der intet sted i reglerne, og det er ikke RDM eftersom han aktivt stod og beskyttede mobilmasten med et våben fremme.

 

0GswwgI.png

Ved ikke lige hvorfor Middi kommer ind i diskutionen, men:

Vejen der op blev bygget af Aske02 (er jeg ret sikker på), lige efter vi havde fået at vide der stod nogle betjente og sniffede basen med snifferen. (Og var ikke engang en del af den originale base, som jeg har gemt)

Grundlaget til bygggelsen af "tårnet" (som ikke var et tårn, men en gangbro rundt langs væggen) var for at skyde politiet, og så vi havde en, hvis det skulle ske vi ville blive raided.

 

 

 

Skal også lige siges at TwoFace (tror jeg) kaldte case, hvorefter Coca tog den, og tilspurgte Bimse om det var lovligt hvor han sagde: Ja, men kun fordi at gangen/rampen ikke kun dækkede over mobilmasten.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, Mic nu er jeg da rimelig sikker på at man ikke må sidde og skyde folk der tager gangposter fra ens base af eller må man godt det? Fordi så kan jeg da også bare sidde og bygge en base til Ejner Hessel hvor jeg siger formålet med basen er at lave weed. Men at jeg stadig godt vil have lov til at skyde dem som prøver at tage min gangpost? Fordi så kommer det jo bare til at blive misbrugt. Jeg har forstået reglerne på den måde at man ikke må stå og skyde fra ens base af mod dem som står og tager gangposten. Du fortalte mig også in-game her for ikke så lang tid siden at jeres formål med basen ikke er til at skyde dem der tager gangposten, men at lave weed og meth. Men alligevel skyder du os imens vi prøver at tage gangposten oppe fra din base som man også kan se i mit video bevis. Hvis tilfældet er i sådan en situation her er at man bare kan sige at ens formål med basen er at lave weed men alligevel også skyde dem som prøver at tage jeres gangposter så er der vel flere formål i stedet for kun at lave weed og meth med basen?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, BIGSNACK skrev:

Hej, Mic nu er jeg da rimelig sikker på at man ikke må sidde og skyde folk der tager gangposter fra ens base af eller må man godt det?

Som skrevet, snakkede jeg med ZeNoxXi og det jeg gjorde gik ikke imod nogle regler på nogle måder.

 

11 timer siden, BIGSNACK skrev:

Fordi så kan jeg da også bare sidde og bygge en base til Ejner Hessel hvor jeg siger formålet med basen er at lave weed. Men at jeg stadig godt vil have lov til at skyde dem som prøver at tage min gangpost?

Ja, men du skal self bruge basen til andet end at stå og snipe der ned på.

Du må ikke bare sætte basen op og sige "Den er til weed", og så KUN bruge den til at skyde gangmaster.

 

Men ZeNoxXi sagde også at han ville tage den videre i systemet.

Link til kommentar
Del på andre sites

27 minutter siden, Mic (Snicker :)) skrev:

Som skrevet, snakkede jeg med ZeNoxXi og det jeg gjorde gik ikke imod nogle regler på nogle måder.

 

Ja, men du skal self bruge basen til andet end at stå og snipe der ned på.

Du må ikke bare sætte basen op og sige "Den er til weed", og så KUN bruge den til at skyde gangmaster.

 

Men ZeNoxXi sagde også at han ville tage den videre i systemet.

Lige meget hvad så var det dit formål at beskyde dem der prøvede at tage gangposten, og ifølge reglerne så har du brudt en af dem. Den er ikke meget længere i byggede en rampe op som et formål til at kunne beskyde os imens vi prøvede at tage gangposten. Jeres base blev bygget til flere forskellige formål blandt andet at skyde andre imens de prøver at tage gangposten hvilket du gjorde mod os. Så kort sagt så har du brudt en regel så simpelt er det.

 

Mic der er ingen grund til at vi sidder og diskutere, synes det er spild af min tid og din. Så synes bare vi skal vente på svar.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 24/01/2020 den 12:53 PM , Mic (Snicker :)) skrev:

Som skrevet, snakkede jeg med ZeNoxXi og det jeg gjorde gik ikke imod nogle regler på nogle måder.

 

Ja, men du skal self bruge basen til andet end at stå og snipe der ned på.

Du må ikke bare sætte basen op og sige "Den er til weed", og så KUN bruge den til at skyde gangmaster.

 

Men ZeNoxXi sagde også at han ville tage den videre i systemet.

Jeg sagde, at lige umiddelbart gik det ikke imod nogle regler.

Efter jeg har snakket med Dynn, er vi blevet enige om at det går i mod regel 6.2, da du har mulighed for at skyde ned på gangmasten.

Så snart du skyder ned på gangmasten fra din base af, vil det være i mod den regel, da en af dine formål er at skyde ned på masten.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.