Hop til indhold
Stavox

[Solved] kjeld helt ude af den


Herman Jensen

Recommended Posts

Dit ingame navn: herman jensen 
Staff ingame navn:Kjeld
Dit SteamID:STEAM_0:1:505374957
Staff SteamID:STEAM_0:0:74354375
Forklar situationen: Ja jeg har villa hus 1 den 22-01-2020, og bygger lidt det er der hvor papa et og landet de er iværdifald et gang de vil gerne havde huset og brugte det ikke helt de caller på det og kjeld kommer han siger jeg skal bygge eller havde printere der og jeg begynder at bygge de caller nok 8-10 gange den dag for at få admins til at se om jeg er afk og det er virkelig træls. 23-01-2020 har jeg huset og begynder at bygge men der var en fejl da sletter jeg basen og vil gerne sætte den op men skulle på toilet så 5 min efter kommer jeg tilbage og da ville jeg sætte mine printere ind i banken gør jeg men min bil er blevet stjålet og leder efter den kjeld spawner da og siger jeg skal op og bruge huset nu ellers sælger han det der jeg kommer der op er det solgt spørg kjeld hvad det er for noget han siger da at mathias har været der og sagt det imens jeg var afk bliver da lidt sur han har gjord mange andre dumme ting syntes dette skal være en advarsel men næste gang.
Bevis:https://www.twitch.tv/videos/540502681?filter=archives&sort=time

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @morslilledreng1

Jeg forstår godt du er lidt fustreret og jeg undskylder for ikke at tage fat i dig da jeg solgte døren. Jeg solgte huset fordi efter jeg havde haft fat i dig fortæller han mig at Hashmathias har haft fat i dig og at du havde 10 minutter til at bruge huset. Så jeg tænkte siden det tredje gang der er fat i dig sælger jeg døren. Igen jeg undskylder for ikke at tage fat i dig efter jeg solgte døren.

 

//Kjeld

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.