Hop til indhold
Stavox

[Solved] Arrest og bøde


Flixx

Recommended Posts

1 time siden, BIGSNACK skrev:

Vent Lige så hvis jeg giver en bøde på 10000kr og han så betaler må jeg så stadig arrestere ham.

Med et gyldigt grundlag så ja.

 

Altså, hvis du fx. flygter fra politiet, og de stopper dig, må de både give dig en bøde som passer deres flugt og arrestere dig efter.

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Lund skrev:

 

 

Jeg tror netop det er hans pointe; at det ikke burde være sådan 😉

Lige præcis

11 timer siden, BIGSNACK skrev:

Vent Lige så hvis jeg giver en bøde på 10000kr og han så betaler må jeg så stadig arrestere ham.

Ja åbenbart det er det jeg synes der er til grin.

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, BIGSNACK skrev:

Vent Lige så hvis jeg giver en bøde på 10000kr og han så betaler må jeg så stadig arrestere ham.

Læs færdselsloven. Så finder du ud af, hvornår du må gøre det.

Istedet for at fjerne bøde & arrest systemet, så kunne man måske gøre, at man var mindre tid i fængsel.

Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutter siden, Sandfeld skrev:

Jeg synes bare vi skal gå tilbage til det gamle system, hvor du betaler en bøde og slipper fra arrest, eller bare bliver arrested. Realistisk og realistisk, så kan vi jo også fjerne smartdoors bare fordi de er urealistisk, nej tænkte jeg nok.

 

Du kunne også RP?
Forklar betjenten, at du er villig til at betale en bøde, også gerne en højere en, for at undgå fængsel.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, I Eath You <3 skrev:

 

Du kunne også RP?
Forklar betjenten, at du er villig til at betale en bøde, også gerne en højere en, for at undgå fængsel.

Tro mig. Du har ikke tid til det. De slapper dig med den røde stang hurtigere end du kan sige noget. De er mega aggressive.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Jørgen Slaskestang skrev:

Tro mig. Du har ikke tid til det. De slapper dig med den røde stang hurtigere end du kan sige noget. De er mega aggressive.

 

I do that ^^

Ikke fordi jeg ikke vil indlede til RP, men af erfaring kommer der intet godt ud af det. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.