Hop til indhold
Stavox

Ny Server??


Deagle Mester

Recommended Posts

Godt nok er der en del spillere på stavox, men der er langt fra nok til en server 3.

Ikke for tiden ihvertfald. 

Stavox har prøvet en 3 server for et par år siden, men der var næsten ingen spillere.
Derudover er der ikke nok spillere til en server 3, det er faktisk ikke tit at begge servere er helt fyldt mere.
der var på et tidspunkt de var, men det er langt fra det samme nu.

Så kort sagt, dette kommer nok ikke til at ske.

der har også været "lidt" diskussion om det før efter serveren lukkede



EDIT:
Det kunne dog være fedt med en lobby server, da en tredie server ville være en lobby server i sig selv
som guzeren siger, så var det også en form for lobby server dengang.

Dog har jeg usikker på hvor meget det er nødvendigt da du sjældent skal vente på at kunne joine.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har før snakket om at lave en lobbyserver, eventuelt med nogle minigames.

Så kunne man vente på at kunne komme ind på evo og rock, uden at det rigtigt ville skade spillertallene på de andre servere.

Vi var faktisk gået i gang med projektet (i 2017), men vi blev aldrig nogensinde tæt på færdige.

Vi har ret meget kørende for tiden udenfor Sx også, så vi har simpelthen ikke tid nok lige nu, men det får vi jo igen på et tidspunkt.

Er det noget folk stadig har interesse i?? Ville det give mening for os at starte det projekt op igen?

Link til kommentar
Del på andre sites

41 minutter siden, Emoyly skrev:

Vi har før snakket om at lave en lobbyserver, eventuelt med nogle minigames.

Så kunne man vente på at kunne komme ind på evo og rock, uden at det rigtigt ville skade spillertallene på de andre servere.

Vi var faktisk gået i gang med projektet (i 2017), men vi blev aldrig nogensinde tæt på færdige.

Vi har ret meget kørende for tiden udenfor Sx også, så vi har simpelthen ikke tid nok lige nu, men det får vi jo igen på et tidspunkt.

Er det noget folk stadig har interesse i?? Ville det give mening for os at starte det projekt op igen?

Hvilken slags minigames var der i spil under ideerne.

 

Tænker det kunne være fedt med en fodbold vane hvor der var en bold uden gravity også skulle man klikke for at komme ind i arenaen så bold ikke kan komme ud

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tænker ikke at det er nødvendigt, da serveren alligevel kun er fyldt 1-2 gange om ugen.

 

Tænker heller ikke at der vil være nok spillere til at minigames kunne være sjovt.

Folk kommer måske til at spille den første måned, men efter det bliver det nok bare glemt.

Problemet er også at folk jo ikke gider at hoppe på minigames serveren, hvis folk alligevel har rp i gang på Evo/Rock.

 

Så min konklusion er at, det overhovedet ikke ville være nødvendigt på grund af det spillertal Stavox har lige pt, også er der simpelthen flere andre projekter jeg ville syntes der var mere fornuftigt.

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Big_Mag_2 skrev:

3 servere bliver for meget for Staff teamet. De mangler(manglede rockford staffs) Så 3 er nok for meget!

Der mangler sq ikke Rockford staff hah. Her for tiden er der altid 5+ når der er mange spillere, uden cases i stackeren. Vi var 8 igår.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 22/01/2020 den 12:51 PM , Daniel2019 skrev:

Jeg synes der er mange spiller på stavox og sår synes jeg fordi der netop er sår mange om man kunne lave en server mere sår der flere spiller der kan spille sår der er 3 server istedet for 2

Kan godt forstå dig, men som de andre skriver så tror jeg heller ikke at der er nok spillere til det. 

For det andet kræver det meget af Dynn og Emoyly og alle dem som skal være med til at sætte serveren op, og hvis så det hele er en fiasko i den sidste ende fordi at der ikke er nok spillere, ja, så er det spildt arbejde for dem 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.