Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Request<3


sebsolo89

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:62183101

Hvorfor skal du unbannes: 

Yo, jeg kom til at lave den lille fejltagelse at jeg pløkkede på en admin bil da de kørte forbi og dissede os (mig og drengene) i mit raseri blev jeg så sur at jeg begyndte at pløkke på bilen med en ak-47 og en kalashnikov. Det skal lige oplyses at klokken var 23:00 på evocity, og så kan der altså godt ske nogle vilde ting, ikk kun fra mig og drengene. I ved hvordan det er, den ene ting fører til den anden og så begynder hele serveren at pløkke løs på åben gade da der kun var 8 mennesker inde (lad være med at tage det bogstaveligt). Men som sagt er det kun et spil, men for mig går det ud over mit rigtige liv, jeg er ikke mig selv når jeg ikke sidder og gamer gmod med drengene og jeg bruger hele min fritid på det. 

 

Jeg er rigtig ked af det jeg gjorde og jeg fortryder mine handlinger, føler jeg er blevet et bedre menneske siden i går 🙂


Peace - Slim Smiple


Luv ya

______________________________

Her er jeg inden i bannede mig

mig1.jpg

Her er jeg efter i bannede mig med tændt lyssværd fordi jeg skal have hævn

mig2.jpg

Her er jeg nogle år inden jeg begyndte at game gmod og det ikke havde taget over mit liv som et 20 årigt heroinmisbrug hvor man ikke har en eneste glæde tilbage i livet

IMG_3845.JPG

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.