Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mic laver Bevidst CDM... Kjeld er ligeglad


BIGSNACK

Recommended Posts

Dit ingame navn:  BIGSNACK
Staff ingame navn: Mic og Kjeld
Dit SteamID: STEAM_0:1:521012811
Staff SteamID: Mic -  STEAM_0:1:73536783 og Kjeld -  STEAM_0:0:74354375
Forklar situationen: Mic og Kjeld Bevidst cdm'er Torben. De har massere af chancer for at stoppe, men de cdm'er ham for at få en større chance for at raid vores base. De samler ham ingen gang op igen de stiger bare ud af bilen og starter raided. Jeg synes på ingen måde at det her er noget man godt må gøre bare for at kunne raide en base. Har også sat og skrevet med mic inde over OOC hvor han sidder og skriver at det må man godt og at det er Torben's Skyld. Synes både mic og kjeld ikke er egnet til at være staff siden at de bare bryder regler når de har lyst til det, og der ikke kommer nogle konsekvenser ud af det for dem.

Hvilke regler er blevet brudt? 1.16 Der kan i se han bruger sit bil som et våben osv.
Bevis:

Video hvor han bliver cdm'et - 

 

 

Bevis 2 - https://steamcommunity.com/profiles/76561199002291351/screenshots/

Bevis 3 - https://gyazo.com/3a600a97dece7dc94d48dcaebe92bfa2

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

For det første, var Kjeld ikke en del af situationen, han forsvarede mig blot i den "snak" vi havde i OOC, som jeg helst ikke vil have.

https://i.imgur.com/e3hlfc6.png

 

For det andet:

Jeg ville mene er det er Torbens eget problem (kinda), da han tydeligtvis står og kigger på os køre i fuld fart imod indgangen (som normalt er til biler self), han prøver ikke engang at rykke sig en smule, som man også kan se går han faktisk lidt længere frem, i håbet om at vi rammer ham? (Som han også siger...)

 

Jeg spurgte både, før og efter situationen om det var okay, hvor flere sagde ja, og kan ikke huske, men der er også en højere staff som har godkendt "CDM" når du køre ind af indkørsler. (Self. skal det forsøges at undgå, men når det er tydeligt at se vores intentioner, kunne man også bare rykke sig istedetfor at blive stående og dø)

Det ville egentlig også svare til, hvis jeg var betjent og står foran en bil jeg har stoppet og siger "Du må ikke køre mig over, hvis du prøver at flygte", du kan jo heller ikke bare stå og bruge dig selv som et meat shield uden at få konsekvenser.

 

 

Beklager, hvis det er lidt ulæseligt, var ret træt der jeg skrev dette.

 

Kort sagt:

Jeg er indforstået i at man ikke skal bruge sin bil som våben, dog mener jeg (og andre) at det er anderledes når det handler om indtrængning i baser osv.

Jeg brugte ikke min bil til at dræbe dig, men kun for at komme ind i din base (altså min intention var tydeligvis ikke at dræbe dig), men fordi jeg ville gerne intrænge mig i din base.

 

Det er lidt hans egen skyld at han vælger at blive stående (og gå frem) så jeg køre ham over.

Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutter siden, Kjeld skrev:

Hej @BIGSNACK

Jeg forstår ikke hvorfor du bringer mig med i dette. Jeg sad ikke i bilen da det skete. Jeg kommer tilbage fra en case da vi er inde i basen.

 

//Kjeld

Hej, Kjeld jeg bringer dig med i det her da mic har skrevet at du også gav ham ret i det. Så ja det er derfor

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, BIGSNACK skrev:

Hej, Kjeld jeg bringer dig med i det her da mic har skrevet at du også gav ham ret i det. Så ja det er derfor

Det er ikke kun Kjeld som gav mig ret,

Der var også Senior(s), og seniormoderators.

 

Det var bare Kjeld som var inde på davarende tidspunkt, men han "CDM'ede" ikke nogen.

Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutter siden, Mic (Snicker :)) skrev:

For det første, var Kjeld ikke en del af situationen, han forsvarede mig blot i den "snak" vi havde i OOC, som jeg helst ikke vil have.

https://i.imgur.com/e3hlfc6.png

 

For det andet:

Jeg ville mene er det er Torbens eget problem (kinda), da han tydeligtvis står og kigger på os køre i fuld fart imod indgangen (som normalt er til biler self), han prøver ikke engang at rykke sig en smule, som man også kan se går han faktisk lidt længere frem, i håbet om at vi rammer ham? (Som han også siger...)

 

Jeg spurgte både, før og efter situationen om det var okay, hvor flere sagde ja, og kan ikke huske, men der er også en højere staff som har godkendt "CDM" når du køre ind af indkørsler. (Self. skal det forsøges at undgå, men når det er tydeligt at se vores intentioner, kunne man også bare rykke sig istedetfor at blive stående og dø)

Det ville egentlig også svare til, hvis jeg var betjent og står foran en bil jeg har stoppet og siger "Du må ikke køre mig over, hvis du prøver at flygte", du kan jo heller ikke bare stå og bruge dig selv som et meat shield uden at få konsekvenser.

 

 

Beklager, hvis det er lidt ulæseligt, var ret træt der jeg skrev dette.

Mic som du selv skriver skal man forsøge at undgå cdm men alligevel gør du det modsatte? Der står tydeligt i reglen 1.16 at man ikke må bruge sin bil som et våben men det gør du alligevel på grund af at du vil komme ind igennem en garageport det er jo latterligt at tro at man kan retfærdig gøre et bevidst cdm med et raid. Men tænker også siden du er staff at du er bekendt med regelsættet? Gider ikke sidde og diskutere med dig vil godt have en højere staff som rentfaktisk kan gøre noget ved situationen.

 

smutter i seng nu så kommer først på igen imorgen klokken 14:30 da jeg skal i skole.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej

 

Som det er lige nu, vil dette betegnes som CDM og at bruge sin bil som våben. Mic har kunne se dig fra lang afstand og har ikke vist tegn på, at vil bremse eller genoplive dig.

Dette er en ting, som vi lige vil vende til et HoS møde, for at diskutere om der skal laves en regel omkring det.

 

Vi vil selvfølgelig tage en snak med Mic.

Tak for din klage.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Hej igen. @BIGSNACK @Kjeld @Mic (Snicker :))

Vi har efter samtale i HOS kommet til den konklusion, at det var i orden, at han kørte dig ned i denne situation. Når du blokerer indgang igennem din smartdoor, og bevidst vælger at stille dig op som du gjorde, har han ret til at køre dig ned. Præcis som hvis en betjent stiller sig foran din bil, uden du har mulighed for at køre andre retninger. Her vil det også være i orden at køre betjenten ned, fordi han forhindrer dig i at flygte. Ligesom du her forhindrede ham i at komme igennem smartdooren.  

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.