Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Hey drenge


sebsolo89

Recommended Posts

Hey drenge, jeg er ked af at sige det men jeg er desværre blevet banned, i ved hvordan det kan være når serveren næsten er tom klokken 23 på en gmod sever, det kan godt være en vild oplevelse, en anarkistisk vildmark uden regler. Derfor beklager jeg meget, at jeg kom til at pløkke på en armeret kampvogn, ved godt at det ikke var det rigtige at gøre. Men i en presset situation, hvad havde du så gjort? Det er jo bare et spil, og denne straf går ud over mit rigtige liv, jeg er ikke mig selv når jeg ikke gamer gmod med drengene. Hver dag når jeg kommer hjem fra gym har jeg intet andet at lave end at sidde og skrue helt op for headsettet mens jeg hører Daft Punk og planter weed mens jeg hører min stive far tæske løs på min gravide mor som var hun en førsteklasse der lige var steget af skolebussen. Håber at i har tid til at svare på min besked.


Kh. En knust dreng

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.