Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på Rasmusss


Guzern

Recommended Posts


 

Dit ingame navn: Guzern

Staff ingame navn: Rasmusss

Dit SteamID: STEAM_0:1:83982133

Staff SteamID: STEAM_0:0:59396358

Tidspunkt: 20-1-2020 | 20:56:45

Forklar situationen: Jeg kommer kørende ud fra Industri på Rockford ud mod Kell Co, hvorefter Rasmuss så kommer op bag mig. Han kører så op bag i mig, og så vil jeg selvfølgeligt gerne have lidt gengæld mod ham, ved at køre ind i ham også. Vi kommer så begge to ud på græsset foran Kell Co, hvor at Rasmusss vælger at smide "AnTonDC :D"(STEAM_0:0:210532257) ud af sin bil. Det er tydeligt at se på bevis #1, at Rasmusss prøver at få mig til at køre ham ned, ved at smide ham ud ad bilen foran mig. At en staff er villig til at gøre det, forstår jeg simpelthen ikke. Rasmusss vidste udmærket godt hvad udkommet ville være HVIS jeg ramte ham, som jeg heldigvis ikke gjorde. Om han så havde tænkt sig at give mig carban for det, vides jo ikke, men det er stadig princippet i det.

Bevis:

Bevis #1

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Guzern.

Jeg tror du har misforstået situationen. Jeg samlede denne her fyr op ude på gaden, da jeg kunne se han løb efter en bil. Jeg spørger ham hvor han skal hen og svare ikke, derefter smider jeg ham ud af bilen, uden overhoved at have tanken om at give dig en straf, eller få dig til at køre ham ned. Jeg køre også uden om træet for ikke at køre ind i dig igen.

Mvh Rasmusss

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Rasmusss skrev:

Hej Guzern.

Jeg tror du har misforstået situationen. Jeg samlede denne her fyr op ude på gaden, da jeg kunne se han løb efter en bil. Jeg spørger ham hvor han skal hen og svare ikke, derefter smider jeg ham ud af bilen, uden overhoved at have tanken om at give dig en straf, eller få dig til at køre ham ned. Jeg køre også uden om træet for ikke at køre ind i dig igen.

Mvh Rasmusss

Du burde stadig være mere vågen på det. Du leavede lidt efter den her hændelse(Kan ikke præcist tidspunkt). Hvis nu at at han havde kaldt staff for CDM efter at du var leavet, så stod jeg jo alligevel med lorten, fordi du ikke tænkte dig om før du smed en tilfældig fyr ud af din bil?

Desuden, synes jeg også at det er ret dårlig stil at man som "forbillede" for serveren, i form af staff, bare sætter folk af i det fjerne hjørne af mappet, bare fordi personen var hoppet ind i din bil. Med lidt respekt, kunne du bare have sat ham af i spawn efter han ikke svarede dig på hvor han ville hen.

Og det er virkeligt også en underlig tankegang, at du ved du har en bil LIGE bag ved dig, også tænker du "nå jeg smider lige ham her ud", og ikke bare vente 5 sekunder til at du var væk fra mig af.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis der var blevet kaldt CDM på det, vil det jo ikke være din skyld, det kan man også se på scenen, da man kan se bilerne omkring. Ellers er Rasmuss nok moden nok, til at indrømme at han smed ham ud af bilen. 

Der er jo ikke sket noget, så er der ingen grund til at klage.

 

Til en anden gang, hvis det er sådan en lille ting, så gå på vores teamspeak, og smut en tur forbi support, der kan vi oftest hurtigere hjælpe dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.