Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban mig pga trash ven


QuilL

Recommended Posts

 

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:255973 

Hvorfor skal du unbannes: Min ven fik mig bannet pga han var politi og skyder folk og det virkelig nederen fordi Stavox er den ene RP server som er sjov og god med fine personer og spiller så det kunne være mega fedt hvis jeg kunne få unban pga min ven er en nar som ikke holder regler jeg har også en anden ven som var der inde på det tidspunkt som ved det ikke var mig som spillet der inde på det tidspunkt plus der er også video af det... Have en god dag håber på unban

______________________________

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Musti/QuiL

 

Jeg bliver opmærksom på, at din ven han går rundt inde på serveren og troller en hel del. Han har både dårlig adfærd, og så laver han alt andet en at følge serverens regler. Jeg tager selvfølgelig fat i ham / hans venner og får talt en hel del med dem. Jeg spørg dem så om de har læst reglerne, og diverse ting hvorefter deres svar er "Nej". De har både RDM'et , RDA'et samt troller sindssyg meget. 

 

Ham / Hans venner har ikke lavet andet end at være herinde, for at trolle.  Desuden er du selv ansvarlig for, at sådan noget ikke sker på din account. Vi kan ikke tage ansvar overfor din vens handlinger.

 

Hav en god dag.

 

// Beetle

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Du bedes vente 7-14 dage, før du skriver en ny unbanrequest, såfremt andet ikke er angivet af kontrolløren.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for det er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.