Hop til indhold
Stavox

[Solved] staff klage


peterpro

Recommended Posts

 

Dit ingame navn:peter pro 
Staff ingame navn:Benny Henriksen
Dit SteamID: STEAM_0:1:158824489
Staff SteamID:STEAM_0:0:81491040
Forklar situationen: jeg har lige raidet en base hvor jeg køre med printerene så falder der en ud og en betjent køre efter mig 
han opdager ikke printeren og køre videre så kommer benny og en anden betjent og ser den hvor jeg holder ved den da jeg 
ser dem køre jeg videre de kalder mig ind til side jeg mener ikke der er nogen grund til det da de ikke har set mig med den 
jeg caller admin og benny begynder og sige jeg lyver og giver mig ban i en uge, så han tager faktis over i casen da
 den handler om ham. 
Bevis: toby siger han har en video hvor at jeg siger der er en anden betjent der springer mine printer og køre over dem.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Peter. Jeg vil gerne have lov, at give min side af situationen.

 

Min kollega MRBennetsen og jeg kommer fra villaerne, mod industri, og ser dig, hvor en printer er faldet ud af dit bagagerum. Min kollega MRBennetsen hopper ud af bilen, og eksplodere printeren, hvorefter vi beder dig om at komme ud af bilen, da vi kan se 3 printere inde i bagagerummet. Du vælger så at flygte, hvor du så stopper i tunnelen mod motellet, hvor du har kaldt efter en staff. Toby kommer så, og du siger at en anden betjent har kørt din printer over, og den derfor er blevet eksploderet, og det står du og argumentere for i et stykke tid. Jeg vælger at hive dig op på et tag, fordi jeg mener at du lyver, da der ikke var en betjent som var i nærheden, da MRBennetsen og jeg eksploderet din printer. Det ender alligevel med, at du til sidst siger, at betjenten som skulle ha' kørt din printer over, ikke eksploderet den.

 

Det er mit indblik i situationen. Skriv gerne hvis du har noget at tilføje.

 

 

//Benny

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa @peterpro jeg er den såkaldte "anden betjent".

 

Mig og @Benny kommer kørende hvor vi ser dig hvor en printer er faldet ud, vi vil så gerne stoppe dig, men det ønsker du ikke, du kører frem og tilbage, og stopper ikke. På et tidspunkt holder du så stille hvor der 3 sekunder efter kommer en moderator med navnet Toby. Han fatter hat af situationen, fordi vi alle står og siger forskellige historier.

 

 

Når jo, se hvad jeg gravede frem fra min smukke harddisk, troede forresten mit Medal var slukket... Who cares...: https://medal.tv/clips/16704193/d1337cBhoIYh

Der kan man se at Benny hopper og ser dine 3 printere, og at vi springer printeren.

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg har aldrig sagt den var eksploderet , nu har jeg spillet på serveren i snart 1000 timer og jeg ved godt at en printer ikke kan sprige af at man kører over den, jeg ved også at det tager 30 sek for en admin for at se om man har sprunget en printer. men det jeg mener er at jeg holder ved siden af printeren og hopper ud af bilen i kommer så og springer printeren men hvorfor stopper i mig ikke der i siger jo i så dem der.

hvad har jeg så løget med siden jeg skulle banes ?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

    1: Både Toby og jeg er enige i at du sagde, at en anden betjent var kørt ind i din printer og den så sprang

    2: Du spilder vores tid, ved at kalde case, fordi politiet kører efter dig, når du har printere, som vi tydeligt kan se.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har fået videoen, hvor du sagde ordret "I sprang den, fordi i kørte hen over den".

Som jeg ser det, har du lavet en løgn, om det er bevidst eller ej, ved jeg ikke. Du skulle i hvert fald ikke have haft 1 uges ban for det, da det var en mild løgn.

Du er unbanned nu, da det er udløbet...

 

Vi beklager meget episoden, og at du har været banned i så lang tid. 

Jeg har allerede snakket med Benny ang. straffen, så han er godt klar over, at den var for lang.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.