Hop til indhold
Stavox

[Solved] Delay for nyere spillere


MRBennetsen✔

Recommended Posts

Mig og nogen gutter sad og snakkede over ts, og kom til at tænke på at man kan undgå mass-rdm ved at sige nye spillere ikke kan have rifler osv osv. ligesom at de ikke kan gå betjent, så hvis de kun kan købe pistoler er det langt nemmere for at politiet kan stoppe det, og så skal man ikke kæmpe med at give alle ting tilbage.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, D A L L E skrev:

Mener faktisk at der er en “delay” på at blive politi som ny spiller.

Kan dog ikke lige huske tiden

 

Jeg tror du skal spille på serveren 10 eller 24 timer får du kan arbejde inden for politi, PET osv.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, D A L L E skrev:

Mener faktisk at der er en “delay” på at blive politi som ny spiller.

Kan dog ikke lige huske tiden

 

Jeg tror du har misforstået hvad Bennetsen skriver. Han skriver at der skal være "delay" ligesom det på 24 timer der allerede er på at kunne blive betjent.

Link til kommentar
Del på andre sites

Så gad jeg ikke spille herinde som ny spiller hvis det eneste våben jeg kunne bruge er en pistol. Forestil dig at jeg lige er joinet har spillet gmod lang tid dog ikke på Stavox, jeg ved hvordan man bygger en base en person raider mig med m14, acr whatever (godt våben) du har en lorte pistol til at defende med

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

17 timer siden, Kagen skrev:

Så gad jeg ikke spille herinde som ny spiller hvis det eneste våben jeg kunne bruge er en pistol. Forestil dig at jeg lige er joinet har spillet gmod lang tid dog ikke på Stavox, jeg ved hvordan man bygger en base en person raider mig med m14, acr whatever (godt våben) du har en lorte pistol til at defende med

 

 

Let's be honest hvilke nye spillere tager RP'et fuldkommen seriøst og giver sig til at bygge en base indenfor 24 timer? Jeg har ENDNU ikke set dette, og jeg gjorde det ikke selv.

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, MRBennetsen skrev:

Let's be honest hvilke nye spillere tager RP'et fuldkommen seriøst og giver sig til at bygge en base indenfor 24 timer? Jeg har ENDNU ikke set dette, og jeg gjorde det ikke selv.

At bruge 24 timer inde på en server, er ret meget og du kan opdage mange nye ting. Tænker ikke man lader 24 timer gå til spilde, med at løbe rundt og skrige 🤯

 

Og jo, da jeg fx. startede med nogle af vennerne fandt vi et sted at bygge en base, og sætte vores printere. Standard DarkRP.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, MRBennetsen skrev:

Let's be honest hvilke nye spillere tager RP'et fuldkommen seriøst og giver sig til at bygge en base indenfor 24 timer? Jeg har ENDNU ikke set dette, og jeg gjorde det ikke selv.

Let me be honest, jeg spillede sammen med @HeinoV2 da han var ny, han byggede baser, lavede e2 og meget mere. Det er dumt at begrænse mulighederne herinde 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.