Hop til indhold
Stavox

[Afvist] unban request


madswolle3

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:76413555

Hvorfor skal du unbannes: Hej kære Stavox. Jeg skriver fordi jeg blev banned for ca et halvt år siden eller lige der omkring. Jeg savner at spille på jeres server. Jeg har ændret mig utroligt meget og har fortrudt det jeg gjorde dengang hvor jeg ikke tog mig sammen. Jeg er vild ked af det og vil meget gerne ind og spille sammen med en masse sjove RP spillere. Det er udentvivl den bedste DarkRP server der er i hele spillet. jeg savner jer og jeg håber i vil prøve at give mig. jeg ved virkelig godt at det var dumt at lave Mass RDM, Salg af ingame penge, og Alt account. jeg ved det var det dummeste jeg kunne gøre nogensinde. jeg har brugt mange penge på spillet. Jeg har læst reglerne op til flere gange og er fuldstændig klar over dem. Jeg lover at jeg vil tage mig sammen og have det sjovt med de andre dejlige mennesker som også har det sjovt. tusind tak fordi i ville bruge tid på at læse den her unban request eller prøve unban. jeg ønsker jeg alle en god dag/aften.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.