Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage: Mic


Flixx

Recommended Posts

Dit ingame navn: Flixx
Staff ingame navn: Mic
Dit SteamID: STEAM_0:0:239859462
Staff SteamID: STEAM_0:1:73536783
Forklar situationen: Det der sker er at jeg ser Danske bank bliver raidet mine printere er der så jeg går hen og kigger og går ind af første smartdoor i raidindgangen så bliver jeg så skudt og derefter leaver fordi jeg skulle klippes. Nu når jeg så kommer på er jeg så blevet banned fordi jeg baser med en bankmand og LTAP Kan ikke helt se hvordan jeg har LTAP. Jeg har ikke lavet nogen fejl fordi jeg ikke har skudt på dem.
Bevis: Nej men vil da gerne se hvis jeg har lavet en fejl
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutter siden, Andreas Gadegaard skrev:

Det der sker er at jeg ser Danske bank bliver raidet mine printere er der så jeg går hen og kigger og går ind af første smartdoor i raidindgangen så bliver jeg så skudt og derefter leaver fordi jeg skulle klippes.

Du går jo ikke kun ind af første smart door, og også selvom du gjorde havde du et våben fremme da det var du kom ind og forsøgte af skyde os som raidede.

https://imgur.com/XB2WMoA <--

 

16 minutter siden, Andreas Gadegaard skrev:

Nu når jeg så kommer på er jeg så blevet banned fordi jeg baser med en bankmand og LTAP Kan ikke helt se hvordan jeg har LTAP. Jeg har ikke lavet nogen fejl fordi jeg ikke har skudt på dem.

Som sagt igen, jo du kommer løbene ind med en shotgun fremme og forsøge at dræbe os (Er faktisk ikke helt sikker på om du nåede at skyde, men ligegyldigt hvad kom du ind med våben)

 

Du bliver banned med grunden "Baser med bankmand, LTAP"

Inden det var jeg bannede dig gik jeg op og snakkede med Scaled og forklarede situationen, og han sagde også jeg bare skulle give dig lidt tids ban.

 

GPeCeL7.png

 

DX1CAXx.png

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Mic (Snicker :)) skrev:

Du går jo ikke kun ind af første smart door, og også selvom du gjorde havde du et våben fremme da det var du kom ind og forsøgte af skyde os som raidede.

https://imgur.com/XB2WMoA <--

 

Som sagt igen, jo du kommer løbene ind med en shotgun fremme og forsøge at dræbe os (Er faktisk ikke helt sikker på om du nåede at skyde, men ligegyldigt hvad kom du ind med våben)

 

Du bliver banned med grunden "Baser med bankmand, LTAP"

Inden det var jeg bannede dig gik jeg op og snakkede med Scaled og forklarede situationen, og han sagde også jeg bare skulle give dig lidt tids ban.

 

GPeCeL7.png

 

DX1CAXx.png

For det første er mig og VaffelVictor ikke i gang sammen. Men jeg skulle klippes og derfor loggede synes virkelig at det er til grin at man ikke kan logge ud uden at få en straf. Synes også at det er til grin at højere rangeret staffs skal tage en beslutning for en fordi man ikke selv kan tage den.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Andreas Gadegaard skrev:

For det første er mig og VaffelVictor ikke i gang sammen for det andet vil jeg gerne lige set at jeg kommer løbende med en gun fremme.

Okay, kunne ikke lige huske hvilket gang du var i, men det er som sådan også lige gyldigt når du står med våben fremme.

 

https://imgur.com/XB2WMoA

Som også vedhæftet ovenovre.

Du er personen til venstre.

 

Jeg ville have haft video på det, men mit shadowplay gemmer kun du sidte 10 min

 

 

6 minutter siden, Andreas Gadegaard skrev:

Synes også at det er til grin at højere rangeret staffs skal tage en beslutning for en fordi man ikke selv kan tage den.

Spurgte Scaled eftersom jeg var i tvivl om jeg skulle banne dig, og forklarede ham også om situationen...

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Mic (Snicker :)) skrev:

Okay, kunne ikke lige huske hvilket gang du var i, men det er som sådan også lige gyldigt når du står med våben fremme.

 

https://imgur.com/XB2WMoA

Som også vedhæftet ovenovre.

Du er personen til venstre.

 

Jeg ville have haft video på det, men mit shadowplay gemmer kun du sidte 10 min

 

 

Spurgte Scaled eftersom jeg var i tvivl om jeg skulle banne dig, og forklarede ham også om situationen...

Synes stadig at det er til grin at folk ikke kan tage deres egne beslutninger. Jeg også det er lidt underligt at skrive LTAP når du ikke har været i case med mig måske kunne i admins godt vente noget tid indtil folk kom tilbage om kunne foklare i admin har jo ingen tålmodighed.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Andreas Gadegaard skrev:

Synes stadig at det er til grin at folk ikke kan tage deres egne beslutninger.

Bruh..

Jeg er lige blevet staff igen efter en længere "pause", jeg sidder på ts med flere seniormoderators og en junior admin, som siger jeg burde banne dig.

Jeg var ikke selv enig i hvad de sagde, så derfor tilspørger jeg Scaled, da jeg ville undgå en masse unødvendigt bøvl, hvis jeg bare havde banned dig og jeg ikke måtte det.

 

Det er generalt meget normalt for staffs at være på den sikre side..

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Mic (Snicker :)) skrev:

Bruh..

Jeg er lige blevet staff igen efter en længere "pause", jeg sidder på ts med flere seniormoderators og en junior admin, som siger jeg burde banne dig.

Jeg var ikke selv enig i hvad de sagde, så derfor tilspørger jeg Scaled, da jeg ville undgå en masse unødvendigt bøvl, hvis jeg bare havde banned dig og jeg ikke måtte det.

 

Det er generalt meget normalt for staffs at være på den sikre side..

Synes stadig i burde vente lidt med at banne folk før i får deres side af situationen. Men vil da gerne komme ind og få den straf du ville have givet mig Mic.

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, Andreas Gadegaard skrev:

Synes stadig i burde vente lidt med at banne folk før i får deres side af situationen. Men vil da gerne komme ind og få den straf du ville have givet mig Mic.

Du kan prøve at forklare dig her`?

 

Men kan ikke se det store som du kan forklare, du må ikke hjælpe bankmænd mod raids når du er kriminel.

Og problemet ligger også i at du leaver lige efter du har forsøgt at stoppe os, der var også en anden som gjorde det samme som dig, men han fik kun 300 sekunders jail.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Mic (Snicker :)) skrev:

Du kan prøve at forklare dig her`?

 

Men kan ikke se det store som du kan forklare, du må ikke hjælpe bankmænd mod raids når du er kriminel.

Og problemet ligger også i at du leaver lige efter du har forsøgt at stoppe os, der var også en anden som gjorde det samme som dig, men han fik kun 300 sekunders jail.

Men synes bare det er lidt ærgeligt at jeg skal få ban fordi jeg skulle klippes så vil bare gerne ind igen og få min rigtigt straf.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Andreas Gadegaard skrev:

Men synes bare det er lidt ærgeligt at jeg skal få ban fordi jeg skulle klippes så vil bare gerne ind igen og få min rigtigt straf.


Så han skulle vente på, at du joinede igen? Forstår ikke helt din logik. Du skriver selv, du skulle klippes, så det havde jo nok ikke kun taget fem min. Han skulle altså holde øje med dig, til du joinede igen efter hvad? 30 min? Hvad hvis du var blevet sur og ikke joinede før i morgen? Din logik sejler jo fuldstændig.

Ydermere, sidder du og brokker dig over, at han spørger andre til råds, før han straffer dig? Hvordan fungerer det lige? Det gør han hvis han har lyst, og har da intet med dig at gøre.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Dynn skrev:


Så han skulle vente på, at du joinede igen? Forstår ikke helt din logik. Du skriver selv, du skulle klippes, så det havde jo nok ikke kun taget fem min. Han skulle altså holde øje med dig, til du joinede igen efter hvad? 30 min? Hvad hvis du var blevet sur og ikke joinede før i morgen? Din logik sejler jo fuldstændig.

Ydermere, sidder du og brokker dig over, at han spørger andre til råds, før han straffer dig? Hvordan fungerer det lige? Det gør han hvis han har lyst, og har da intet med dig at gøre.

Nej nej kan godt forstå dig Dynn jeg tænker nok bare anderledes end du gør.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.