Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] uban request


ejner det

Recommended Posts

 

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:62221991

Hvorfor skal du unbannes: Fordi jeg var det mest aktiv på jeres serverne  det gang jeg spillet på serverne  og fordi jeg har bruget meget af min tid på serverne jeg har også brug mange penge på serverne jeg ved godt at det er nået lort jeg har lavet på serverne det er nok der for at jeg blev permanent ban. Jeg vil gerne sige undskyl for opførsel over for jer admins og ejer jeg har lært min lektier .Jeg ville også sige undskyl for proppush det kommer ikke til at ske igen . Jeg ville også sige undskyl til tjulle for det opførsel jeg var en kæmpe idiot . Jeg savner at spille på jeres servers fordi at jeg har de bedste oplevelser der fra. Jeg håber at i vil give mig en chance. 

__________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Halløj. 
Før i tiden har du været god til at få mange straffe den samme dag ( minimum 2-3 gange jail eller carbans ) 

sådan som din opførsel var overfor mig og mine kollegaer, hvordan sikre jeg mig så det ikke vil ske igen? 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @ib3ib

Da Tjulle er taget på ferie, har jeg valgt at hjælpe hende lidt.

Jeg har læst begge dine begrundelser og vurdere det til at jeg tager en snak med kontrolløren Mikk.😝

Når jeg har snakket med ham, vender vi tilbage om du får unban eller om du forbliver bannet.🤗

 

Har du noget at tilføje, eller spørgsmål kan du skrive via din unban request eller en privat besked.

//Else

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber den 31/1/20, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.