Hop til indhold
Stavox

[Solved] PD propblock og rdm


Sibberus

Recommended Posts

Dit in-game navn: Sibberus
Vedkommendes in-game navn: Sekondløjtnant Sand: 
Dit SteamID:0:1:38030142
Vedkommendes SteamID: STEAM_0:1:37672384
Tidspunkt for hændelse: 03:05
Hvad regler er blevet brudt: Propblock af PD og spawnkill
Hvad skete der?: Random killed alle og propblocked folk inde, blev endda truet med ddos, kan bare ik huske om det kom direkte fra Sekondløjtnant Sand ham selv. men ødelagde alt for os andre derinde som ville spilde normalt
Beviser: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1971698779, https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1971698816, https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1971700983 
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu skriver jeg lige hurtigt, for har ikke tid i morgen til at svarer.

Men 1, PD block, var fordi at vi mange folk (JaxU, Benny, BIBE, Jokkeee, og et par andre og mig) lavet RDM krig inden det, og sammen med Jaxu og Benny havde vi så en væg til sikkerhed i pd, så folk ikke kom ind og skød os.

Efter noget tid går jaxu og benny så, og et par andre, og jeg står så i pd med 2 andre "bjarne og Brian..." og vi bliver så stadig angrebet af BIBE Jokke og måske flere, "kan ikke huske hvem ellers", vi løber så ud, da der er fri bane, og stikker af i en bil, mens at vi så stadig har vægen ved PD for at de andre ikke tager store våben og dræber os når vi kommer tilbage.

Senere åbner jeg så for vægen til PD, hvillket gør at "Jokkeee" løber ind og tager store våben, som han bruger til at skyde tilbage imod mig, Bjarne og Brian "Brian var læge som bare gik rundt med os, men blev stadig beskudt" og derfor lukker jeg så vægen igen, da Jokkeee misbrugte det at jeg havde åbnet vægen.

 

2. Random kills skete der en del af, og jeg ved ikke hvem der har skudt hvem, men der var en forskellige folk som skød mod hinanden, og jeg tror også så vidt jeg husker at du var med i det noget af tiden.

Dov så tror jeg vist at det var "Brian Andersen" som mest skød mod hinanden sammen med Jokkeee, så det kan være at han har ramt dig et par gange.

 

3. Jeg har ikke hørt, og eller kan huske nogle som på noget tidspunkt har truet med ddos!.

 

4. Det første billede virker ikke, det andet ja, var mig som havde en væg til at beskytte mod folk udefra der ville skyde os i PD. Og det tredje billede var altså Jokkeee" som have propblocket os inde i elevatoren.

?imw=1024&imh=576&ima=fit&impolicy=Letterbox&imcolor=%23000000&letterbox=true

Og det aver mig lidt, at jeg ikke lige har fået gemt video af alt det der skete, men på tidspunktet tænkte jeg ikke at jeg behøvet at gemme 2 timers video af alt.

Men hvis jeg ikke er helt forkert på det, syntes jeg også at jeg husker, at du også har gjort nogle ting som nok er imod reglerne. For det stort set alle der gjorde det, så tænkte ikke på det tidspunkt at det f.eks, kunne gøre dig sur over det.

 

 

Skal noget i morgen, så har først mulighed for at svare igen på søndag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.