Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Request - Capper


Capper

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:121425973

Hvorfor skal du unbannes: Jeg vil gerne unbannes fordi jeg lavede lektier, og lige pludselig var jeg permbanned med grunden "Tyveri af indhold". Det er nu næsten 2 måneder siden jeg fik mit ban. For at sige det lige ud har Aske og jeg snakket om det og ingen af os kan komme på hvad vi skulle have stjålet. Aske har fået unban. Og nu har jeg også fået lysten til at komme ind på Stavox igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

22 timer siden, Capper skrev:

ingen af os kan komme på hvad vi skulle have stjålet

 

Vi kan jo starte med at tage et kig på et af dine screenshots på din steamprofil, og se om der er noget der ligner vores indhold.

 

dOUvSwr.png

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Dynn.
Dette billede er fra d. 23 April 2019.
Og så vidt jeg husker tog vi en snak om det på TS, om HUD'en. Da jeg fik permban for det som vi også kan se på min straf historik. MsmzfL4.png

Jeg blev så unbanned kort efter den snak. Hvor vi blev enige om at jeg skulle slette HUD'en. Det gjorde jeg så.
Jeg har ikke tænkt på de screenshoots, jeg har haft liggende. Da jeg aldrig kigger på dem.
Vi ved så ikke hvad vi skulle have stjålet den her gang.
Aske og jeg har nedlagt Zenico, og har ikke nogen af jeres filer liggende.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Capper skrev:

Hej Dynn.
Dette billede er fra d. 23 April 2019.
Og så vidt jeg husker tog vi en snak om det på TS, om HUD'en. Da jeg fik permban for det som vi også kan se på min straf historik. MsmzfL4.png

Jeg blev så unbanned kort efter den snak. Hvor vi blev enige om at jeg skulle slette HUD'en. Det gjorde jeg så.
Jeg har ikke tænkt på de screenshoots, jeg har haft liggende. Da jeg aldrig kigger på dem.
Vi ved så ikke hvad vi skulle have stjålet den her gang.
Aske og jeg har nedlagt Zenico, og har ikke nogen af jeres filer liggende.

 

Det omhandler skam det samme indhold. Vi har været villige til at lade jer være på vores servere alligevel, indtil Aske valgte at være en hat, som udløste ban til jer begge to.

Om vi har snakket om det eller ej, ændrer jo ikke på at det er sket, hvorfor jeg også er uforstående overfor både din og Askes "vi ved ikke hvad I mener" kommentar.

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Capper skrev:

Jeg troede denne episode, var lagt bag os efter vi havde snakkede om det på Ts. Det er jo rigtigt at sket er sket.

Derfra havde ingen af os troet at det omhandlede jeres HUD.

Nu var det jo ikke kun HUDet der var nakket. Det så ret meget ud som om I bare have stjålet med arme og ben.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi havde fundet cabr med kun client og shared filer på codefodder, en gammel version med stavox.com domænet. Hvor vi også havde sagt til Emoyly at de lå der, han var sådan lige glad med det.

Vi havde så downloadet filen, og kiggede i den, og jeg brugte også jeres HUD, på en server.

Filen er blevet slettet fra codefodder igen, hvornår ved vi ikke.

Vi kan ikke ændre på at vi har været nogle kæmpe klaphatte og downloadet jeres filer ned.
Vi har slettet filerne, og har dem ikke mere.

 

Vi har ingen planer om at åbne en server igen i fremtiden, og kom nok aldrig til det.

Jeg vil gerne ind på Stavox og spille igen, da jeg savner fælleskabet og de venner jeg havde der inde.
Og nu når Aske er blevet unbanned, håber jeg lidt på jeg også kan komme ind igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.