Hop til indhold
Stavox

[Afvist] unban request


josipskoko

Recommended Posts

 

SteamID: STEAM_0:1:503831246

 

Hvorfor skal du unbannes:

 

jeg vil gerne undskyld, jeg har dummet mig pga jeg var pisse næsvig, umoden, flabbet og bare et pattebarn.

jeg startede med at begynde at skyde på nogle admins hvilket overhovdet ikke var iorden, efter det kom de stille og roligt hen til mig og spurgte hvorfor jeg skød dem.

det var der jeg dummede mig jeg begyndte bare at snakke grimt til dem, det var virkelig dumt, unskyld unskyld undskyld...

 

vil utroligt gerne have unban fordi jeres server er rigtig god.

 

og jeg lover i kan stolle på at jeg vil opføre mig ordenligt, hvis ikke acceptere jeg selvfølig at i giver perm-ban.

 

jeg har ban i en uge og er rigtig træt af det, fordi jeg nyder tiden inde på jeres server.

håber i vil læse min request 

 

vh valdemar sloth

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Josipskoko. Undskyld det har taget mig noget tid at svare. 
Sådan som jeg har oplevet det (og af hvad jeg kan se i mine noter) tænker jeg ikke umiddelbart, at jeg ikke ser nogen grund til at give dig unban.
Mit syn på casen er:
Jeg tp'er du snakker dårligt og jeg siger du skal stoppe men det gider du ikke. Casen kommer nok op på 10 minutters spild af tid, fordi du ikke kunne tage dig sammen.
Det sker flere gange at du siger det og du stopper bare ikke, og du gør kun som du gør pga. opmærksomheden og fornøjelsen. Til sidst får jeg bare nok af din dårlige attitude og den barnlige opførsel og banner dig. 
konklusion: 
Jeg tænker ikke der er en eneste god grund til at få dig hurtigt ind igen, når du ikke kan opfører dig ordenligt.
Tror heller ikke du har lært af din fejl, på de få dage der nu er gået.

Hvad du ellers kan gøre:
- Vi kan tage en snak på TS. Og muligvis finde ud af noget, men så skal jeg se en helt anden side af dig.

-Peaunt

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.