Hop til indhold
Stavox

[Solved] Flere emner under reglerne.


VaffelVictor

Recommended Posts

Hej allesammen. 

 

Jeg har ofte været inde på en af serverne og set forskellige ting hvor jeg så har tænkt "hmm" må man godt det der? Hvor jeg så kigger lidt i reglerne og så ser, hov der er da ikke nogen regler om f.eks. weed ved dog ikke selv lige hvad man ikke skulle må gøre med sit weed men derimod er der en kategori under reglerne som der virkeligt er brug for, og det er meth. Jeg syntes virkeligt der er mange ting som folk går rundt og laver falske regler/rygter ved at sige f.eks. "øøøh du ved godt du ikke må have bygger skilt ved meth steder. Right?" Eller ting lignende. Hvor jeg syntes dog virkeligt der er mange forskellige meninger om man må lave weed i meth steder, men ingen af dem der siger endten dit eller dat har ret da det ikke står nogen steder i reglerne. Som jeg nævnte lidt længere oppe med der ikke er nok emner/kategorier så syntes jeg også at det er lidt træls at næsten alle regler er bare et alle de forskellige jobs. De eneste andre regler der ikke omgår jobsne er generelle, rp, bygger, wiremod, gang og handlinger osv har ikke tænkt mig at bruge alt min tid på at nævne alle regler der ikke er jobs så jeg tænker bare jeg går vidre. Jeg syntes dog det ville være mega fedt med nogle regler omkring hvad man må og ikke må når der er methcooldown og generalt bare meth. 

 

Ellers er der ikke mere at sige end tak for jeres tid og kom endelig med feedback hvis i har det eller kommenter hvis i har flere ideer til regler

 

VaffelVictor's out

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har stort set ikke spillet andet end betjent i et halvt år, så kender intet til hvordan Meth fungerer.

Ift regel fordeling i kategorier, du kan altid bare bruge CTRL+F også søge på fx "Meth" også se alle regler det er nævnt i.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Guzern skrev:

Jeg har stort set ikke spillet andet end betjent i et halvt år, så kender intet til hvordan Meth fungerer.

Ift regel fordeling i kategorier, du kan altid bare bruge CTRL+F også søge på fx "Meth" også se alle regler det er nævnt i.

Så er problemet bare at der ikke rigtigt er nogle regler om meth

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.