Hop til indhold
Stavox

[Solved] Landmænd skal opdateres.


VaffelVictor

Recommended Posts

Hej kære stavox community.

 

Jeg har for nogle måneder siden bygget en base hvori jeg har lavet en semi-automatisk kartoffel farm. Det eneste jeg selv skal er faktisk bare at putte seeds i, fylde vand og til sidst klikke på kartoflerne når de er færdige (hvilket faktisk er næsten det hele #smallIQ), så ryger de selv ned i kassen. Jeg har tit fået nogle venner til at blive landmand og bare f.eks. have printere i min base så jeg kan bruge deres plantekasser. Jeg syntes dog det er lidt træls at hvis jeg har f.eks 6 eller helt op til 12 plantekasser syntes jeg det er meget træls at man skal bruge så lang tid på at købe seeds og fylde vand i. Derfor syntes jeg at vi skal have en mere app på vores tablet (måske under google) som er en landmands app. Inde under den app syntes jeg så at det skal være list ligesom når man køber weed. Der er et stort udvalg man kan vælge imellem.

Udover dette syntes jeg også det er træls at når man har 6-12 plantekasser og skal fylde vand i så er alt vandet næsten allerede brugt inden man er færdig med at fylde den sidste op med vand. Derfor syntes jeg at endten skal vandet vare i længere tid ellers skal der være en slags brusere til plantekasser. Jeg har også lige en aller sidste ting jeg ville syntes kunne være fedt. Jeg syntes det ville lave mere RP hvis der var en gård på mapsne hvor man skulle sælge sine kartofler/guleroder/salathoveder ved.

 

 

Kom endelig med feedback hvis i har det eller skriv hvis i syntes der er flere ting der skal addes ellers har jeg ikke mere at sige end tak for jeres tid.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.