Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request - Atypisk


Flænser

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:186187335

 

Hvorfor skal du unbannes: 

Jeg skal unbannes fordi jeg godt kan se det kæmpe fejl jeg lavede, jeg ved godt at jeg var en kæmpe hat det er sku ikke iorden at mass RDM bare fordi man gerne vil have det sjovt det kan jeg også godt se nu for der er faktisk folk på serveren som RP'er på det tidspunkt, jeg tror dsv bare jeg blev grebet af en stemning som var der hvilket self ikke gør det iorden. Og så synes jeg også bare det er en pisse fed server det er (efter min mening) den bedste rp server på hele Gmod og det er 100% den bedre server af de danske der er. Jeg fuckede op og det kan jeg godt selv se men jeg synes at alle fortjener en chance mer, jeg har fx aldrig være perm bannet før og det havde jeg heller ikke i sinde at blive eftersom det er en rigtig god server, men at jeg så er en idiot det er jo min egen fejl. Jeg har haft lidt tid til at tænke over tingene og jeg LOVER hvis jeg kommer ind på serveren så gør jeg aldrig sådan noget igen jeg kan godt se det ikke er sjovt for dem som gerne vil RP håber i kan tilgive det jeg har gjort (også dem som var inde på serveren da vi gjorde det jeg undskylder dybt) også til jer staff undskyld for at have spildt jeres tid den nat

 

(I har mine dybeste undskyldninger, jeg vil aldrig lave lort i den igen)

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Du bedes vente 7-14 dage, før du skriver en ny unbanrequest, såfremt andet ikke er angivet af kontrolløren.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for det er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.