Hop til indhold
Stavox

[Solved] Betjent som kører ind i biler for at de holder ulovligt.


Asbjorn

Recommended Posts

Dit in-game navn: Egon Sindssyg
Vedkommendes in-game navn: LillePanda
Dit SteamID: 76561197960287930
Vedkommendes SteamID: 76561198309927879
Tidspunkt for hændelse: Cirka 16:00 (14-01-2020)
Hvad regler er blevet brudt: Betjent som kører ind i en anden bil for at den holder ulovligt + at han selv sidder i en konfiskeret bil og gør det
Hvad skete der?: Hej, jeg har idag set LillePanda som betjent (I en konfiskeret bil) kører direkte ind i en anden bil for at den holdte ulovligt. 
Han syntes at det var sjovt lige at presse sig ind hvor der allerede var 3 fyldte parkeringspladser. 
Jeg var så heldig at få optaget det, og derfor kaldt jeg på en admin.
Personen ville kun give ham 30 min (JOB BAN). Her forleden blev en anden betjent banned (3 dage) af Jimboe for at køre min bil hen på et fortov for at den holdte ulovligt. 
Det skal lige siges at denne situation som skete idag var endnu værre. Personen idag brugte en Konfiskeret bil til at kører ind i en anden persons bil for at den så holdte ulovligt. 
Så skal personen betale 10k for at en anden betjent har syntes det var sjovt at flytte den bil hen til hvor den var ulovligt perkeret. 
Jeg mener at personen her skulle have mindst ligeså lang tid ban som personen Jimboe banned. 30 min (JOB BAN) Er jo næsten det samme som ingenting. 
Han vælger jo bare et andet job og spiller videre.. 
Beviser:
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Efter at have tjekket op bil ejerskabet af Ferrarien, ser det ud som om, at betjenten selv ejer bilen.

Det er dog rigtigt, at jeg mener vi skal slå hårdt ned på denne slags adfærd blandt betjente, da jeg synes det er noget mærkeligt noget at gøre.

Han har modtaget tre dages ban, præcis som var tilfældet med den tidligere episode.

 

Jeg vil dog lige gøre dig opmærksom på @Asbjorn, at du også selv bryder vores regler ved at nævne admin i rp. Det bedes du selvfølgelig også lade være med.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.