Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Ny unban request.


Have Nisse

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:118206259 
 

Hvorfor skal du unbannes:

1. Jeg har fået en ide om at det var dumt gjort at RDM'e. Og vil lade være med at RDM'e både Admins og almindelige spillere.

 

2. Og når man keder sig laver man de dummeste ting. Og hvis Jeg keder mig i fremtiden laver jeg (et Raid/Mug/Carjack eller skifter job til Politi).
 

3. Og mine venner spiller meget på serveren. Ja faktisk er det næsten det eneste de spiller og vil gerne spille lidt mere med dem.
 

4. Jeg er blevet mere ansvarlig. (Synes jeg og alle mine venner) 5. Det eneste jeg spørger om er "Prøve Unban".
 

---------- Vil gøre næsten alt for at blive Unbannet. Og lover at det aldrig sker igen ----------

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Have nisse. 

Det er rart at høre du gerne vil ind på serveren og ligger vægt på du er blevet mere moden. 
Dog kan jeg godt være lidt bekymret for, at du kommer ind for at troll med dine venner igen. Hvordan vil du selv sørge for at sådanne en situation med dine venner ikke sker? 
Godt nok skriver du at du vil skifte job, men tænker hvis du sidder og hygger med vennerne, så kan man nemt komme til bare at køre med på det. 

- Møs 

Link til kommentar
Del på andre sites

For det første er mine venner seriøse roleplayers især jeppe min fætter
For det anden var jeg alene da jeg lavede lidt meget RDM
For det tredje hvorfor ville man bruge "okay" lang tid på at lave en uban request

For det fjerde Hvorfor ville man svare på dette hvis man ville troll

-Møs

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber på den angivne dato, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.