Hop til indhold
Stavox

[Solved] Borgmester job


DEAGLEMEISTER
 Del

Recommended Posts

Selvom at det lyder som en fin ide, så kan det blive lidt problematisk hvis det så er RDA, hvilket jeg tænker er grunden til at det er designet sådan.
Eg. borgmesteren bliver random arrested, og i løbet af den tid han er i case, har en anden taget borgmester jobbet.

  • Brugbart 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Phillip Smith skrev:

Han mister sit job hvis han ikke bliver unarrested eller flygter.

Jeg syntes ikke en borgmester skal beholde sit job hvis han flygter tho.

Ifm. at flygte, det er jeg sådan set rimeligt enig i.

Tænker dog stadigt at grunden til at han først mister det når han har hukket, er lige netop så hvis du bliver random arrested, mister du ikke jobbet.

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Dette kunne erstattes med en command /buylicense eller gøre, så man skal kontakte politichefen imens borgmesteren er i fængsel. Man kunne måske ændre teksten på tavlen til politichefen eller få serveren til at sende en besked i chatten, med at man skal kontakte politichefen.

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Kagen skrev:

Man burde altså ikke være borgmester når man er blevet anholdt eller er det bare mig der har den holdning. De "fleste" borgmestre som bliver anholdt troller alligevel bare rundt.

 


Enig. Ville skrive noget aller det samme men du var bare et skridt foran øv.. 🙃

Er på den anden side også enig i at man ikke burde miste sit arbejde med det samme da situationen kunne være en RDA Case eller lign.

Men fint forslag @DEAGLEMEISTER 🍍 👍

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 years later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.