Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage på Deaglemeister... desværre.


Teta

Recommended Posts

Dit ingame navn: Teta

Staff ingame navn: Deaglemeister

Dit SteamID: STEAM_0:1:26921587

Staff SteamID: STEAM_0:1:64211367

 

Forklar situationen: 
Sagen er den, at jeg sidder og hygger mig som betjent på Evocity mandag aften. Den rolige aften bliver totalt spoleret af en borgmester der bevidst sidder og micspammer over politiradioen i flere minutter. Vi prøver allerførst at klare problemet selv ved at snakke med borgmesteren, men eftersom han blot er ude på at trolle, vil han ikke lytte til fornuft. Jeg indser derfor, at der er brug for hjælp fra staff-teamet. Derfor tilkalder jeg hjælp i form af en case. Den eneste staff på serveren er Deaglemeister. 

 

Jeg vil skønne, at spillerantallet lå på omkring 25 spillere, så der var forholdsvist stille og roligt, såfremt man ser bort fra den skrigende borgmester. Der var dog stadigvæk aktiv RP, og vi benyttede derfor radioen, så det var ikke en mulighed at slukke den. Politistyrken bestod af omtrent 10 forskellige betjente, og de er alle sammen ved at være godt sure over borgmesterens adfærd. Jeg fortsætter lettere irriteret mit politiarbejde og afventer hjælp fra Deaglemeister. Jeg render lidt rundt på politistationen, parkeringspladsen og senere i spawn, mens jeg venter. Jeg ser fra spawn-området, at der bliver begået et mord. Det resulterer så i, at jeg selvfølgelig påbegynder en jagt på morderen, og vi ender i en skudduel. Jeg bliver skudt og ser til min store forbløffelse, at det var Deaglemeister som var morderen. Så begynder jeg at undre mig. Jeg kan ikke helt forstå, hvordan han kan rende rundt og RP – som han jo selvfølgelig må have gjort, siden han har et RP-relateret belæg for at skyde en anden spiller, så noget må jo være gået forud for situationen, som jeg måtte have overset. 

 

Jeg retter derfor henvendelse til Deaglemeister gennem OOC-chatten for at gøre ham bekendt med, at der er brug for ham. Han forstår ikke henvendelsen først, og jeg fortæller ham derfor direkte, at han bør tjekke sin case-stacker. Af uransagelige årsager forstår han det stadig ikke. Han skifter samtalen over til PM, og jeg fortæller meget kontant, at han render rundt og rp’er som den eneste aktive staff, og hvis han ikke har lyst til at hjælpe bør han sige op. Jeg tror, han følte sig truffet over denne bemærkning – i hvert fald teleporterer han hen til mig og samtalen fortsætter over voice-chat. 

 

Det er super frustrerende at opleve, at han løber rundt og RP’er, når vi rigtig godt kunne bruge hans hjælp. Med det sagt så ved jeg selvfølgelig godt, at min retorik er lidt hård, når jeg decideret opfordrer ham til at sige op, hvis han ikke har lyst til at hjælpe os. Det skyldes simpelthen bare, at jeg som tidligere HOS ved, at det ikke er optimalt når RP prioriteres over staffarbejde. Det er åbenlyst sagen her, og derfor den meget kontante retorik. 
Det resulterer som man kan se på videoen i, at jeg bliver kicked, hvilket er grinagtigt. 

 

Dokumentation: 

Video af samtale

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, Teta.

Som du nævner skød jeg nemlig på dig, og en masse andre betjente, fordi jeg lige var blevet spurgt om licens, og blev jagtet gennem byen (jeg valgte ikke, at tage din case på dette tidspunkt, da det ville ødelægge betjentes RP, hvis jeg bare tp'ede væk. Jeg kan sagtens se, hvor irriterende det er for dig... det undskylder jeg også for). Efter jeg skød dig, slog jeg mit blik ned i chatten, hvor jeg til min forbavselse så en besked lignende dette: Vil du være venlig, at tage min case, eller skal jeg melde det til HOS

 

Jeg tog så derefter en RDA-case, som gik meget stille og roligt. Efter jeg blev færdig med denne case, teleporterede jeg hen til dig. Det første du starter ud med, at sige er "Neej... du tog da alligevel tid".Du mente, at din case var blevet lavet for lang tid siden, men den havde kun siddet i stackeren i 3 min. Og som sagt, var jeg i gang med, at tage en anden RDA- case, som også tog sin tid. Du sagde, at du havde hørt fra andre, men der var ingen andre personer der havde kaldt case, eller klaget for den sags skyld. Du startede utroligt aggressivt ud - og blev ved med sådan en opførsel. Eftersom jeg bare gerne ville løse dit problem, men du blev ved med, at tale om alt andet end selve casen. Jeg tænker også, at du som en voksen mand, kan finde ud af, at opføre sig ordentligt. Jeg prøvede, at forklare alt det der var sket, men du var ligesom en stor betonmur, at komme igennem. 

 

Jeg valgte, at træffe den beslutning, at kick'e dig, da du på ingen måde gad, at høre på mig. Jeg håbede, at dette kunne opfriske dig, og se hvor dårlig en opførsel du havde (utroligt aggressiv i dit tonefald og sprog). Jeg fandt på ingen måde din opførsel acceptabel i både case, og i OOC. 

 

Intet med casen, at gøre: 

Din lille kompagnon @hejmeddig , valgte også, at blande sig i vores tumult nede i OOC og pm. Hvilket jeg ikke tænkte var nødvendigt. Senere i vores samtale, begyndte @hejmeddig , at køle lidt af. 

1218081902_Skrmbillede2020-01-14kl_08_44_41.thumb.png.f3e519dd96a7e7e656ed54801e012838.png (dette skærmbillede var taget efter, at du blev sparket ud)

Jeg håbede, at dette kunne give dig et lille indblik i, hvordan jeg så det fra min synsvinkel. 

 

Mvh. DEAGLEMEISTER

Link til kommentar
Del på andre sites

Til at starte med, synes du skal slette den sektion med Hejmeddig, der intet har med min sag at gøre, det har absolut intet formål for min klage, er du bringer dine frustrationer for en anden spiller ind i den her sag. Hold dig professionel hvis det er det du vil bevise du er. 

 

Når der er sagt, og vi kan vende tilbage til din klage, kan jeg påpege at din "cirka" beskrivelse af det der blev skrevet i OOC var forkert.

2 timer siden, DEAGLEMEISTER 🍍 skrev:

Efter jeg skød dig, slog jeg mit blik ned i chatten, hvor jeg til min forbavselse så en besked lignende dette: Vil du være venlig, at tage min case, eller skal jeg melde det til HOS?

Det der egentlig blev skrevet var "Hvis det passer dig Deaglemeister, så synes jeg du skulle passe dit staff job, ellers så meld gerne til hos du ikke magter det". Beskeden er skrevet 2 minutter efter jeg har kaldt case. Beskeden her er skrevet i frustration over, at vi skal blive ved med at sidde at kæmpe med den her person, der micspammer på den radio som vi bruger.

Du forklarer at du tager en anden case, efter jeg påpeger for dig, at der er brug for hjælp til cases, hvilket jeg selvfølgelig acceptere, det er slet ikke det der var mit problem, at der var en kø. Problemet var at du prioritere din rp, fremfor at gøre det som du har fået din rank til, at hjælpe andre spillere i nød, som får ødelagt deres rp. 

Du tager dig dog alligevel tid til at svare mig i mellemtiden, altså som du forklare, mens du sidder i en anden case, i både OOC og som pm til mig, hvor jeg mener du selv eskalere situationen yderligere, og ganske unødvendigt.  

Efter denne egentlig unødvendige skriven frem og tilbage, dukker du pludselig op, og efter min vurdering kun for at diskuterer. Og da jeg ganske fustrerende konstatere at spilleren som jeg ville klage over, var leavet til den tid udbrød jeg i følge mig selv naturligt nok i et nærmest vredes udbrud, ved at sige som du selv nævner: 

2 timer siden, DEAGLEMEISTER 🍍 skrev:

"Neej... du tog da alligevel tid"

Og at du vælger at svare, som man kan høre på videoen "Teta, Teta, Teta, Teta, Teta, Teta, Teta,  der rager dig en fuck" bidrager du selv til at eskalere situationen, og fuldstændig unødvendigt. Lidt sjovt i øvrigt, du beder mig opføre mig voksent i din forrige tråd, nævner du ikke meget om din egen sprogbrug. Betyder det, i følge dig, at når bare man er en lille dreng, betyder det ikke man skal kunne opføre sig ordentligt? 

2 timer siden, DEAGLEMEISTER 🍍 skrev:

Jeg tænker også, at du som en voksen mand, kan finde ud af, at opføre sig ordentligt.

 

Og til sidst vil jeg gerne da gerne erkende jeg lod mig rive med at mine frustrationer, i form af hård og kontant tonéleje. Men hvordan ville du selv have reageret hvis du havde været i mine sko her?

 

Jeg har vedhæftet billede af consolen nedenfor, så tiderne og det der blev skrevet ikke længere er til yderligere diskussion.

//Teta

image.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, Teta. 

Som sagt sad jeg i en RP situation, som jeg ikke lige kunne forlade, det ville være lidt misbrug af min magt som staff. Hvis jeg forlod denne RP situation, ville det højt sandsynligt forvirre betjenten. Efter jeg blev udspurgt om jeg havde licens, var jeg "nødsaget" til, at skyde ham. Efter jeg skød ham, var der flere betjente der eftersatte mig til fods. Du siger også selv, at andre spillere får ødelagt deres RP, fordi jeg tog deres cases med det samme. Og som staff vil jeg jo heller ikke ødelægge deres RP, ved at forlade dem midt i en RP situation, hvor jeg bare kunne slippe for, at komme i arresten. 

 

Jeg tog mig selv tid til, at svare dig imens den anden spiller forklarede, hvorfor han blev arresteret  (jeg kunne godt lytte på spilleren imens jeg skrev med dig). Grunden til, at jeg skrev til dig imens jeg sad i case var, fordi jeg ikke gad, at have du blev sur på mig. 

 

Du må meget undskylde min opførsel, da jeg kom hen til dig. Jeg blev meget frustreret over, at du sad og skrev provokerende og irriterende beskeder, rettet mod mig. Du sad og afbrud mig midt i casen, imens jeg prøvede, at forklare situationen, som jeg stod i. Du blev selv ved med, at køre på det - det var ikke kun mig der eskalerede situationen. Du startede ud med, at gøre lidt grin af mig i starten af casen, så det var ikke mig der "bare kom for, at diskutere". Jeg indrømmer fuldt ud, at min kommentar var unødvendig, da jeg kom hen til dig.

 

Jeg skal selvfølgelig opføre mig ansvarligt, og min attitude over for dig, var på ingen måde i orden. Jeg blev meget frustreret over dine beskeder til mig, det er selvfølgelig ingen undskyldning for min opførsel og attitude.

 

Som du kan se i logs tog det ikke særligt lang tid ift. jeg sad i en RP situation, som tog ca. 2 min. Efter jeg blev arresteret tog jeg en case, som lå i stackeren før din - det tog ca. 1,5 min, fordi den var meget enkel og kort. Lige efter denne case tog jeg din case, tog jeg din case. Så jeg vil ikke selv mene, at jeg tog alverdens tid. 

 

Mvh. DEAGLEMEISTER

Link til kommentar
Del på andre sites

For det første, Deaglemeisters attitude er ikke iorden, og yderst uprofessionel, det skal vi selvfølgelig nok tage hånd om.

For det andet, så må du gerne lade vær med at lave målrettet beskeder til en staff igennem ooc, da de andre spillere ikke har brug for at få dine frustrationer at vide.

Kan dog godt forså, hvorfor Deagle bliver provokeret af dig, det ændre dog ikke på, at han stadig skal opføre sig professionelt...

Det har Deaglemeister også helt fint forklaret selv i sin sidste kommentar.

 

Som skrevet, tager vi hånd om situationen, og forventer at det ikke kommer til at ske igen. Har du yderligere spørgsmål, send mig endelig en privatbesked her på forum

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.