Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage: Ra1fi


hejmeddig

Recommended Posts

Dit ingame navn: Hejmeddig

Staff ingame navn: Ra1fi

Dit SteamID: STEAM_0:0:64109941

Staff SteamID: STEAM_0:0:1027287

Forklar situationen: Bevis: Vi er et par politifolk der raider Butik#3 i Evocity, da vi har hørt skud. Jeg dør så og tænker ikke rigtig mere over det.

Jeg går så hen til cirkle k, som ligger foran deres base (Og holder mig væk fra basen da jeg har NLR). 

Så ser jeg Deaglemeister i sin blå golf, kører fuldstændig hasarderet over fortove osv. jeg vælger så at løbe hen og arrestere ham, da det ikke er okay kører. (Måske en lidt hård straf, men intet med cases at gøre).

Et par sekunder efter kommer Ra1fi og tager fat i mig og sætter mig op på et taget og fortæller mig at jeg har brudt NLR.

Jeg får at vide at jeg går for tæt på min nlr zone, som alligevel er lidt væk. (Hende ved indgangen ved butik 3#.)

Jeg prøver at forklarer at jeg ikke bryder NLR, da hændelsen ikke har noget at gøre med raided tidligere, og at raided ikke er i gang. 

Jeg ved godt at der er en NLR zone, men jeg vil selv mene at jeg ikke bryder den + at jeg følger efter Deaglemeister ude fra NLR zonen.

 

https://youtu.be/CR54z9NrMtg?t=81 BEVIS #1

 

https://youtu.be/GOJRSDT3zkQ BEVIS #2

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Alså du siger at du ikke mener at det er sådan det virker, men det er det ifølge reglerne.

bevis.png.34728741f7cfa5236b0e05ba9ed1e7d9.png

 

Oven i det burde det være logisk at man ikke skal så 2 meter væk fra der hvor du døde.

Jeg fortolker den her regle som den står og er, ikke andet. Du bliver ved med at sige at du godt må komme tilbage, hvor jeg giver dig en chance og taler med en højere ranke staff. Han siger også at det er NLR (BTW det er fordi at du bliver ved med at sige at jeg skal læse reglerne osv, at du for jail for flabet+NLR)

Link til kommentar
Del på andre sites

14 timer siden, Ra1fi skrev:

Alså du siger at du ikke mener at det er sådan det virker, men det er det ifølge reglerne.

bevis.png.34728741f7cfa5236b0e05ba9ed1e7d9.png

 

Oven i det burde det være logisk at man ikke skal så 2 meter væk fra der hvor du døde.

Jeg fortolker den her regle som den står og er, ikke andet. Du bliver ved med at sige at du godt må komme tilbage, hvor jeg giver dig en chance og taler med en højere ranke staff. Han siger også at det er NLR (BTW det er fordi at du bliver ved med at sige at jeg skal læse reglerne osv, at du for jail for flabet+NLR)

Okay for det første. Du skal ikke overdrive med facts i dit svar. Var længere end 2 meter væk og der er video på det så stop.

Andet, det som Deaglemeister gjorde havde intet med raided tidligere at gøre, hvilket betyder at det ikke er NLR når jeg sætter efter ham.

At han vælger at køre i OMRÅDET hvor jeg døde sidst betyder det ikke han har helle. Det er for barnligt at du tror det.

Da du tydeligvis har din mening, og jeg tror ikke jeg kan ændre den, så vil jeg gerne bede en højre rangeret staff. (Som ikke har noget med casen at gøre). Taget et kig på den og give sin mening.

Det kan ikke være rigtigt at det skal være spillerne som skal komme efter staffende når de begår TYDELIGE FEJL. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

 Hej...

 

Som Ra1fi også nævner flere gange, så må du ikke gå tilbage til det samme sted, når du har været død der. Sådan står det i hvert fald skrevet i reglerne

Dog vil jeg ikke mene, at det gælder i dette tilfælde. NLR er en sjov ting, og kan være ret svær at forstå, da det både kan være selve området man er død i og situationen.

I dette tilfælde burde det helt klart have været situationsbestemt, da du ikke havde intention om at bryde NLR, for at fange Deaglemeister. Ra1fi går jo bare efter hvad der står i reglerne, og hvis vi følger reglerne 100% har du også brudt NLR

 

Lige for at få et bedre indblik i sagen, hvor døde du helt præcist? Ude foran butik #3 eller butik #2?

Ra1fi, hvis du har death scene screenshot må du også gerne uploade det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Som nævnt tidligere, Ra1fi følger hvad der står konkret i reglerne. Jeg kan godt se, at du står meget tæt på stedet du døde, og det er selvfølgelig derfor Ra1fi har taget fat i dig.

Jeg vil ikke sige at det er forkert det Ra1fi har gjort, men mener dog heller ikke at du har gjort noget forkert. Du skulle i hvert fald ikke have jail for det.

Staff har førhen fået at vide, at NLR ofte er bestemt ud fra hvilken situation det er, så jeg vil lige tage fat i Ra1fi, for at få dette genopfrisket. Det skal jo heller ikke være sådan, at en kriminel bevidst lokker en betjent hen mod sin "NLR Zone", hvor betjenten så ikke kan gøre noget...

 

Spørgsmål? Skriv en privat besked på forum.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.