Hop til indhold
Stavox

[Solved] staffklage: kjeld


jointiq

Recommended Posts

Dit ingame navn:jointiq
Staff ingame navn:kjeld
Dit SteamID:STEAM_1:1:47240818
Staff SteamID:STEAM_0:0:74354375

Forklar situationen:

det starter med at enten mic eller mike hansen ikke helt sikker. skyder mig da jeg står ved en af deres master,

jeg kalder rdm på det da jeg mener ikke man bare må skyde folk fordi de står ved masten det siger kjeld at det må man godt da han siger det er en trussel

Bevis:

reglen

"Det gang som overtager mobilmasten må skyde andre personer der udgør en trussel mod dem. Det vil blandt andet sige, at enhver form for våben kan opfattes som en trussel. Alle omkring mobilmasten kan derfor være udsat for fare."
her bliver jeg skudt af mic eller mike hansen er ikke sikker en fra big brains

her snakker jeg med kjeld om at det er rdm

jeg havde glemt at slå min mic til under optagelse

har snakket med beetle hvor han også har snakket med bimse hvor de begge giver mig ret

 

min klage er kjeld skal være sikker på regler da jeg føler det 80% for at vinde casen pågrund af gang

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Det gang som overtager mobilmasten må skyde andre personer der udgør en trussel mod dem. Det vil blandt andet sige, at enhver form for våben kan opfattes som en trussel. Alle omkring mobilmasten kan derfor være udsat 

overtager = man er i gang med at tage masten ikke at man har overtaget masten

må skyde andre personer der udgør en trussel mod dem = hvis man er i gang med at overtage

Alle omkring mobilmasten kan derfor være udsat = i det man er i gang med at overtage masten igen ikke har overtaget

du siger selv læs hele reglen 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.