Hop til indhold
Stavox

Staffansøgninger, Januar 2020


Dynn

Recommended Posts

Vi genoptager succesen fra sidste omgang, og fortsætter med mundtlige ansøgninger. Allerede i dag har vi haft de første interviews, og nu er der åbent for tidspunkter for i morgen, mandag. Afhængig af efterspørgsel, vil der også blive mulighed for at få tidspunkter senere på ugen.

Hvordan kommer staff ansøgningerne til at fungere nu, spørger du?
Vi har oprettet et script der tillader jer at booke en tid i vores kalender, dermed vil vi i HOS tage jer til samtale hver især. Måden I ansøger på, vil være at lave et oplæg på et par minutter, hvorefter vi i HOS vil stille jer nogle enkelte spørgsmål, og have en dialog. Der er oprettet en masse forskellige tider i kalenderen, så det er bare at vælge hvilken tid der passer jer bedst. I vælger en tid ved at trykke "deltager" på tiden i kalenderen.

 

Vi gør jer opmærksomme på, at det ikke er muligt at dobbeltbooke en tid, og lad venligst være at booke flere tider på en gang, dette vil betyde at jeres ansøgninger bliver afslået med det samme, og jeres tid vil blive frigivet igen.

 

Hvordan er processen bag staff ansøgningerne så?

  1.  I spillere vil booke en tid i kalenderen, husk ikke at booke flere tider på en gang.
  2. Head Of Staff vil tage fat i jer på det gældende tidspunkt, hvor I er booket ind. Bid mærke i, at vi forventer i er på TeamSpeak på det aftalte tidspunkt, hvis i skulle være i tvivl om hvordan man joiner TeamSpeak, så kontakt staff in-game eller søg hjælp fra andre spillere.
  3. Først vil vi lytte til jeres oplæg om hvorfor I præcis skal være staff. Dette vil fungere lidt ligesom det skriftlige, bare lavet som et mundtligt oplæg i stedet. (brug evt. spørgsmålene fra skabelonen til at finde noget at snakke om).
  4. Vi vil føre en dialog med jer, og stille nogle enkelte spørgsmål.
  5. Når vi er gået igennem alle ansøgere, vil vi til et Head Of Staff møde diskutere alle kandidaterne til staff-stillingen.
  6. Når vi har besluttet hvem der bliver accepteret, vil vi kontakte de som klarede processen, vi vil også offentliggøre på forum, hvem der er accepteret.

 

https://stavox.dk/forums/calendar/237-staff-interviews/2020/1/

Link til kommentar
Del på andre sites

Selvom der er for mange i staffteamet der ikke kan lide mig til at jeg vil ansøge, så vil jeg lige sige en ting.

Virkelig fed måde at gøre det på, fremfor den gamle metode. Det gør også, at folk med kommunikationsproblemer eller folk der generelt ikke kan håndtere pres, kan blive valgt fra ved ansøgningen fremfor at de kan skjule sig bag en tekstmur.

Håber at i finder nogle kompetente mennesker til staffteamet 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Guzern skrev:

Selvom der er for mange i staffteamet der ikke kan lide mig til at jeg vil ansøge, så vil jeg lige sige en ting.

Virkelig fed måde at gøre det på, fremfor den gamle metode. Det gør også, at folk med kommunikationsproblemer eller folk der generelt ikke kan håndtere pres, kan blive valgt fra ved ansøgningen fremfor at de kan skjule sig bag en tekstmur.

Håber at i finder nogle kompetente mennesker til staffteamet 🙂

 

Du behøver ikke starte din fine kommentar ud, med en så negativ bemærkning. Alt er godt, Guzern. Tro lidt på dig selv 😉 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.