Hop til indhold
Stavox

Hjælp med mic


MrMikkel

Recommended Posts

Jeg har fået ny pc og nu lyder det som om når jeg er på gmod og spiller at jeg bruger voice changer og ved ikke hvordan jeg fikser det. Når jeg spiller på stavox lyde det som om jeg bruger voice changer til at gøre min stemme virkelig dyb. Pls hjælp mig

Link til kommentar
Del på andre sites

43 minutter siden, MrMikkel skrev:

Jeg har fået ny pc og nu lyder det som om når jeg er på gmod og spiller at jeg bruger voice changer og ved ikke hvordan jeg fikser det. Når jeg spiller på stavox lyde det som om jeg bruger voice changer til at gøre min stemme virkelig dyb. Pls hjælp mig

Nok ny Mic eller nogen room settings i garrysmod som gør så der ikke er så meget baggrundstøj når du taler, det kan også være med til at gøre din stemme dybere

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis du har dit Windows på dansk:

 

Søg på LYDE i søgebaren i Windows.

 

Der har du dine lyd indstillinger, så trykker du optagelser og så højreklikker du på din mikrofon og trykker brug som standard. Så kan du trykke egenskaber på den bagefter og så kigger du tingene igennem, kan ikke helt huske hvor selve indstillingerne ligger.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er virkelig irriterende fordi jeg kan ikke spille på serveren 

Det er kun gmod og har søgt på nettet og intet virker

Vent tror ikke det er min mic fordi når jeg tager de  ud og snakker over pc'en så er det samme stemme så hvad kan det være

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, MrMikkel skrev:

Det er virkelig irriterende fordi jeg kan ikke spille på serveren 

Det er kun gmod og har søgt på nettet og intet virker

Vent tror ikke det er min mic fordi når jeg tager de  ud og snakker over pc'en så er det samme stemme så hvad kan det være

Angav du din mikrofon som standard, som @MRBennetsen skrev?

Du kan samtidig, også deaktivere alle de andre som du ikke bruger. Så er du sikker på at den ikke skifter over på dem, på et eller andet tidspunkt

Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutter siden, Maxx0758 skrev:

Angav du din mikrofon som standard, som @MRBennetsen skrev?

Du kan samtidig, også deaktivere alle de andre som du ikke bruger. Så er du sikker på at den ikke skifter over på dem, på et eller andet tidspunkt

Hvad mener du med standard har kun 1 og det er ikke min mic der fucket men gmod

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.