Hop til indhold
Stavox

[Solved] 3xBan Request


TheDevil

Recommended Posts

Vi har gang I mass RDM på serveren samt prob fly / prob push

dette vedrøre de her 3 spillere

Mit ingame navn: TheDevill

 

Musti SteamID: STEAM_0:1:255973
USB: SteamID: STEAM_0:1:94296962
Jorgensen: SteamID: STEAM_0:1:56789512

 

Tidspunkt: 04:00 - 04:30 - det fortsætter.

 

Håber på en straks konsekvens da dette ødelægger det for andre 

på forhånd tak.

 

Der kan fremfindes flere billeder om nødvendig.

20200112040643_1.jpg

20200112040707_1.jpg

20200112040723_1.jpg

20200112040725_1.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er selv tilstede lige nu. Musti, USB, BIBE og Joergensen gå og skyder os der gerne vil rp og gerne hygge os med. Det. Imens jeg har været igang med at bygge har de også bare gået og skudt hinanden, kørt ind i hinanden samt brugt props til at dræbe både os og de andre der gerne vil rp. De burde alle tre bare bannes. Håber en admin lige kan tjekke logs på i hvert i fald Musti og Bibe. De burde slet ikke være på serveren. Havde vi alle sammen været enig med at gå rundt og trolle lidt så syntes jeg det havde været fint, men det her er helt væk.. Har skrevet og sagt til dem at de skulle stoppe hundredevis af gange, men de er fuldstændig ligeglade.

8 minutter siden, Asbjorn skrev:

Jeg er selv tilstede lige nu. Musti, USB, BIBE og Joergensen gå og skyder os der gerne vil rp og gerne hygge os med. Det. Imens jeg har været igang med at bygge har de også bare gået og skudt hinanden, kørt ind i hinanden samt brugt props til at dræbe både os og de andre der gerne vil rp. De burde alle tre bare bannes. Håber en admin lige kan tjekke logs på i hvert i fald Musti og Bibe. De burde slet ikke være på serveren. Havde vi alle sammen været enig med at gå rundt og trolle lidt så syntes jeg det havde været fint, men det her er helt væk.. Har skrevet og sagt til dem at de skulle stoppe hundredevis af gange, men de er fuldstændig ligeglade.

- Egon Sindssyg

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej TheDevil.

Jeg kan godt se på de billeder du har taget, at der både er noget RDM og noget Physicgun abuse.

Jeg joinede serveren, og mødte dem heldigvis. Jeg har snakket med dem, og jeg har også set nogle videoer fra andre spillere, med dem som fortsætter med at trolle rundt.

 

De har alle tre modtaget en straf, som er passende til det de har fortaget sig. Jeg kan sige, at de ikke kommer ind igen.

 

God dag.

 

// Beetle

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.