Hop til indhold
Stavox

[Afsluttet] Huston


TheDevil

Recommended Posts

Hej, har Idag haft et problem med Huston som rigspoliti jeg var under udyrkning som politibetjent under en eftersettelse.

Kommer til at ramme en ved et uheld på vejen som star og snakker med nogle, først og fremmest er dette ikke et sikkert sted at snakke. 

men Nichlas kommer og giver mig en bøde på 6.500 uden at snakke til mig, dette får mig til at afvise bøden for at snakke med ham da jeg gerne lige vil forklare hvad der sker her da jeg faktisk er under udrykning

jeg stoppe bilen for rent faktisk at hjælpe den ramte op og undskylde.

 

men I og med jeg afviser bøden så bliver jeg demoted og jailed uden nogen samtale, han er faktisk overhovedet ikke intrasseret I at kommunikere hvilket bekymre mig lidt eftersom dette er en RP server og han har et højt stillet job som rigspolitichef

snakker med en Junior Admin som ikke rigtig gør så meget ved sagen, mener han hed Kjeld.

 

Nu bliver der så kørt lidt heads på mig hvergang jeg ansøger til politiet bliver jeg ikke godkendt da det åbenbaret er blevet personligt og de ikke tænker RP situationer

nu har jeg engang spillet RP på mange server deriblandt Perp hvilket er meget strammere end dette her så måske det ville være en ide at lade mig blive politi da jeg rent faktisk kan RP

 

anyways, næste problem er at min Søster Pukkle Muffin også bliver demoted, det eneste hun gør er at side som passager I bilen her stiller jeg endnu engang et stort spørgsmålstegn

ved godt rigspolitiet har ret til selv at bestemme over hvem han vil have ansat men der er rentfaktisk en hårdfin grænse mellem selv at vælge og Job Abuse / køre personligt heads på nogle.

 

håber der vil blive gjort noget ved denne sag.

Link til kommentar

Sjovt hvordan detaljer kan undlades.

Du påkører Nichlas i den forkerte vejbane lige efter lyskrydset i midtbyen på Evocity. Hvis du ikke har hjernekapacitet til at regne ud, at det farligt at foretage et sving med fuldt drøn på, så er du ikke egnet til at skulle køre udrykningskørsel.

 

De betjente som stod i den modsatte vejbane, havde foretaget et stop af et køretøj som holdt pænt op ad fortovet. Der har din bil ikke noget at gøre, så du skal ikke skyde skylden på dem.  

Hvis dig og dine medpassagerer fremfor at råbe op og skrige som tosser havde snakket stille og roligt, så kunne jeg måske have været åben overfor en dialog og en anden løsning. Det var ikke tilfældet – ergo, må I alle vurderes uegnet til tjeneste.

 

Det er dit fuck-up, det er sateme ikke mit. Men sjovt hvordan du forsøger at videregive skylden.

Cadeau for det. 

Link til kommentar

tror du glemmer noget, jeg nævnte faktisk at jeg ramte en og nej han var bestemt ikke på fortovet han var på vejen.

dette giver dig sku da ikke grund til at demote + jail mig før du snakker med mig du skal RP det er en RP server

ændre heller ikke på at du køre heads mod folk efter og undlader at lade dem spille Politi + du demoter en som intet har med sagen at gøre da hun er passager.

Link til kommentar

Som jeg forstår sagen, så havde Houston givet det et forsøg, om at holde en dialog.

Men eftersom i ikke kunne stoppe med at skrige, så måtte han smide jer af - som selvfølgelig er fair. 

 

Udover det, så virker du lidt som om du selv svarer halvt på spørgsmålet.

Du skriver: 

4 timer siden, TheDevil skrev:

ved godt rigspolitiet har ret til selv at bestemme over hvem han vil have ansat men der er rentfaktisk en hårdfin grænse mellem selv at vælge og Job Abuse / køre personligt heads på nogle.

 

Rigspolitichefen kan til enhvertid demote dig uden en gyldig årsag.

 

Link til kommentar
9 timer siden, TheDevil skrev:

nej han var bestemt ikke på fortovet han var på vejen

Prøv og læs hvad der står. Bilen holdt op ad fortovet. Nichlas og de andre stod i vejkanten, korrekt - det ændrer dog ikke på, at det er dit ansvar og dit problem, at du påkører dem. Årsagen til at jeg pointerer, at bilen holdt op ad fortovet er, at de betjente der havde foretaget standsningen af køretøjet havde gjort sig tanker og overvejelse om ikke at forstyrre den øvrige færdsel. Det var nødvendigt at fremhæve, da du forsøgte indirekte at give dem del i skylden.

 

9 timer siden, TheDevil skrev:

du demoter en som intet har med sagen at gøre da hun er passager.

Har du overhovedet spurgt hvorfor hun blev demoted? Som et resultat af din fyring forvandlede din søster sig til en vaskeægte sperg der begyndte at svine mig og mit RP til - og det gør hun stadig, hver gang hun ser mig. Det er lidt komisk, for jeg havde ikke regnet med, at det ville være en pige. Beskidt mund siger jeg bare.

 

Så snakker du også om, at jeg kører en hetz mod dig. Skal jeg gå ud fra, at du hentyder til, at jeg havde whitelist på styrken? Hvis jeg skal det, så undrer det mig, at du ikke forsøgte at blive whitelistet. Du skrev i OOC - men som Jimboe fortalte dig, skal du opsøge folk i RP før det er gældende. Men anyway, du var ikke kommet ind alligevel - så fint du ikke spildte din tid på det. Men en sjov ting at klage over, når du ikke selv opfylder betingelserne for at blive muliggjort som kandidat. 

 

7 timer siden, TheDevil skrev:

nej han var på igen made klar til dialog

Igen - læs dog hvad der står i min besked. Har du ikke fået foræret et oplæsningsprogram, som du kan bruge?

Jeg skrev, at hvis I fremfor at råbe op og skrige som tosser havde snakket stille og roligt, så kunne jeg måske have været åben overfor en dialog og en anden løsning. Jeg har ikke hævdet, at jeg forsøgte at opnå en dialog med dig omkring det. Det gider jeg simpelthen ikke at forsøge, når du står og skriger. Så er det nemmere for mig at erklære dig uegnet og gå videre. Jeg synes egentlig, at det er helt retfærdigt at forvente af mine betjente, at de ikke går og skaber sig som små børn - medmindre de givetvis er det. Men det er du ikke.

 

Mon ikke du er lidt malplaceret her på Stavox - du går og forventer PerpHeads-RP fra alle, og når du ikke får det, begynder du at skabe dig som et lille barn i OOC-chatten. 

Du er en voksen mand. Tag dog noget ansvar selv og find en kasse der passer lidt bedre til dig.

Det er i hvert fald min klare opfordring.

Link til kommentar

Tænker ikke der er mere at tilføje.

 

Om hvor personen er blevet ramt kan være ligegyldig, du har formået at ramme en person i modsat vejbane med din bil, derfor er det en fin bøde.

Men ellers er det faktisk ligemeget, for i sidst ende må Rigspolitichefen demote dig til enhvertid - uden er en regelårsag. 

 

 

 

 

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.