Hop til indhold
Stavox

[Solved] CreaMY admin Abuser


Hans Peter

Recommended Posts

Dit ingame navn: Hans Peter
Staff ingame navn: CreaMY
Dit SteamID: STEAM_0:0:124553290
Staff SteamID: STEAM_0:1:106295230
Forklar situationen: Jeg err betjent, Jeg går ind i Fængslet for at lave lidt rp med fangerne (tjekke om de slås og spørge om de har en god dag, ikke for at tirre dem) jeg når ikke og få sagt noget til fangerne
før enaf dem angriber mig. Derfor vælger jeg og arreste ham og det gør jeg. Nu angriber de 3 andre fanger mig også så jeg arrester også dem igen. Nu kom CreaMy så og han vælger og smadre mig ned
i jorden med physic gunnen og jeg dør. da jeg spawner igen tp'er Creamy så til mig og siger jeg ikke skal gå ind i fængslet, Hertil svarer jeg så at "jo det må jeg gerne jeg gik der ind for at rp'e 
Han siger så nå men det må du ikke, og siger jeg bare kunne have gået der ovenover, og jeg bare måtte regne med og dø hvis jeg gik nedenunder hvilket jeg synes er ligeudsagt sygt!. Nu diskutere vi lidt men 
creamy lytter ikke overhovedet så jeg vølger og gå.... hvilket resultere i jeg får job ban fordi jeg forsøgte at lave noget fed RP. (det skal siges at man ikke kan hører mig men min ven i baggrunden hvorfor ved jeg ikke
jeg arbejder på at fikse min mic.)
Bevis:

 

"Forklar situationen" kan f.eks. indeholde: Hvordan det startede, hvad der helt præcis skete.

"Bevis" kan f.eks. indeholde: Screenshots, optagelser, logs, vidner.

Hvis du ønsker serverlogs eller andre beviser til at behjælpe din klage, er du velkommen til at PM en manager på forum.

 

Det er set en del gange, at folk klager over lidt mærkelige ting, som forårsager mærkelige svar fra begge parter. Hvis du virkelig gerne vil have gjort noget ved det, så gør noget ud af det. At du klager over at du mener, at du blev jailed i for lang tid, eller fik for langt ban får dig ingen vegne. I disse tilfælde er det bedre at kontakte en manager eller højere rank.

En klage skal være omkring en større ting som du mener kræver en handling fra vores side, ellers er den ret nyttesløs.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej

Jeg har lige snakket med creaMY på ts angående klagen.

For det første det var ikke ikke creaMY som dræbte dig, men en af fangerne.

Dog mangler jeg meget din stemme i videoen, som gør at jeg har svært ved at vurdere selve casen bagefter.

 

creaMY har lavet en fejl i det med, at du ikke skulle have haft jobban, da du fik det fordi du gik fra casen, som ikke er korrekt.

Dog vil creaMY gerne give dig en personlig undskyldning på teamspeak, hvis du vil joine.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej zenoxxi umiddelbart behøves jeg ikke en undskyldning hvis bare han selv ved at det han har sagt er forkert for jeg kunne ikke trænge igennem han ville ikke lytte på mig. Jeg har også fået fikset min mic nu så jeg i fremtiden ville kunne hørers. Tak igen for hurtigt svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Hans Peter skrev:

Hej zenoxxi umiddelbart behøves jeg ikke en undskyldning hvis bare han selv ved at det han har sagt er forkert for jeg kunne ikke trænge igennem han ville ikke lytte på mig. Jeg har også fået fikset min mic nu så jeg i fremtiden ville kunne hørers. Tak igen for hurtigt svar!

 

Tak for din forståelse, ville også lige pointere at vi ikke kan fjerne din straf fra din strafhistorik, men creaMY har lavet en note med at det var en fejl.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.