Hop til indhold
Stavox

[Solved] Flere gangarewards


Xean -.-

Recommended Posts

Hejsa, lol.

 

Mit forslag er at der skal komme nogle flere/bedre vinder præmier til ugens gang.

Dette kan jeg jo sagtens sidde og sige når mit og 12 Years gang har fundet de sidste 14-15 gange (med en undtagelse eller to), men det er egentlig ikke så meget derfor, men vi vil bla. gerne have noget mere udfordring end vi har lige nu, og ved bedre præmier vil flere folk komme ind i "systemet" igen.

Lige nu er det som sådan kun 12 Years og Big Brains som vinder, men syntes det kunne være fedt, hvis der kom nogle flere med i spillet.

 

 

Det kunne bla. være: (Dette er bare forslag)

Flere pladser

Flere penge

Gangbil (1 uge eller moere)

VIP, eller tilladelse til prøvevip igen

Bilskin til ganget (1 uge eller mere)

Person skin til ganget (1 uge eller mere)

Eller forskellige rabbatter til ganget på forskellige ting som biler, skins (til biler), generalt opgraderinger til biler, osv.

 

- Beklager hvis det er formuleret dårligt eller der er mange stavefejl, var utrolig træt der jeg skrev dette post.

Link til kommentar
Del på andre sites

True facts.

 

Tror også det ville være godt, hvis nu at 2. og 3. pladsen også fik en præmie. 

Fordi det kan godt være træls, at man grinder sindsygt meget for at vinde, men så kommer der et meget stort gang (Big Brains, 12 year osv) og snupper pengene fra en fordi de har flere som kan give krukker og lave meth hele tiden.

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Jaxu skrev:

True facts.

 

Tror også det ville være godt, hvis nu at 2. og 3. pladsen også fik en præmie. 

Fordi det kan godt være træls, at man grinder sindsygt meget for at vinde, men så kommer der et meget stort gang (Big Brains, 12 year osv) og snupper pengene fra en fordi de har flere som kan give krukker og lave meth hele tiden.

 

 

 

Ja synes også det er ved at være lidt provokerende. Mit gang Medellin Cartel gider ingen gang at prøve at vinde det mere, for selv hvis vi får 12k xp så vinder Big brains fordi de har så mange spillere som kan give krukker. Det er også bare træls at når man har sat og farmet hele ugen så vinder de andre en hel mio i mens vi får intet ud af det. 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, BIGSNACK skrev:

Ja synes også det er ved at være lidt provokerende. Mit gang Medellin Cartel gider ingen gang at prøve at vinde det mere, for selv hvis vi får 12k xp så vinder Big brains fordi de har så mange spillere som kan give krukker. Det er også bare træls at når man har sat og farmet hele ugen så vinder de andre en hel mio i mens vi får intet ud af det. 

Vi er "kun" 16 i ganget, for det meste er der flere af os som ikke er på.

Men ja, det er nok derfor der skal være flere præmier, så flere folk kan komme ind i gang systemet igen.

 

Men det skal også lige siges, størstedelen af vores procenter kommer ikke fra weed, men Meth og printere.

Link til kommentar
Del på andre sites

15 timer siden, Mic (Snicker :)) skrev:

Hejsa, lol.

 

Mit forslag er at der skal komme nogle flere/bedre vinder præmier til ugens gang.

Dette kan jeg jo sagtens sidde og sige når mit og 12 Years gang har fundet de sidste 14-15 gange (med en undtagelse eller to), men det er egentlig ikke så meget derfor, men vi vil bla. gerne have noget mere udfordring end vi har lige nu, og ved bedre præmier vil flere folk komme ind i "systemet" igen.

Lige nu er det som sådan kun 12 Years og Big Brains som vinder, men syntes det kunne være fedt, hvis der kom nogle flere med i spillet.

 

 

Det kunne bla. være: (Dette er bare forslag)

Flere pladser

Flere penge

Gangbil (1 uge eller moere)

VIP, eller tilladelse til prøvevip igen

Bilskin til ganget (1 uge eller mere)

Person skin til ganget (1 uge eller mere)

Eller forskellige rabbatter til ganget på forskellige ting som biler, skins (til biler), generalt opgraderinger til biler, osv.

 

- Beklager hvis det er formuleret dårligt eller der er mange stavefejl, var utrolig træt der jeg skrev dette post.

Lyder som en god idé, bortset fra at de tolv årige og no brains stadig vil tryharde. Hvis der kommer flere præmier, vil dem der vinder jo få mere, men hvis det stadig er de to, så tjener i jo kun selv på det. Der skal være mere forandring end blot flere præmier før at dette bliver noget man virkeligt vil kæmpe for.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, MRBennetsen skrev:

Lyder som en god idé, bortset fra at de tolv årige og no brains stadig vil tryharde. Hvis der kommer flere præmier, vil dem der vinder jo få mere, men hvis det stadig er de to, så tjener i jo kun selv på det. Der skal være mere forandring end blot flere præmier før at dette bliver noget man virkeligt vil kæmpe for.

 

15 timer siden, Mic (Snicker :)) skrev:

Dette kan jeg jo sagtens sidde og sige når mit og 12 Years gang har fundet de sidste 14-15 gange (med en undtagelse eller to), men det er egentlig ikke så meget derfor, men vi vil bla. gerne have noget mere udfordring end vi har lige nu, og ved bedre præmier vil flere folk komme ind i "systemet" igen.

Lige nu er det som sådan kun 12 Years og Big Brains som vinder, men syntes det kunne være fedt, hvis der kom nogle flere med i spillet.

Læs hvad der bliver skrevet dummy.

Det er pointen ved at der skal være flere præmier, så der kommer flere med i konkurrencen.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Mic (Snicker :)) skrev:

Læs hvad der bliver skrevet dummy.

Det er pointen ved at der skal være flere præmier, så der kommer flere med i konkurrencen.

Jeg læste det også, men hvis du gad at læse:

12 minutter siden, MRBennetsen skrev:

Der skal være mere forandring end blot flere præmier før at dette bliver noget man virkeligt vil kæmpe for.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, MRBennetsen skrev:

Jeg læste det også, men hvis du gad at læse:

 

Så kom med forslag?

Der er mange gang forslag, så det ville ikke hjælpe bare at skrive det samme som der er i andre post.

 

Mit næste forslag vil være der skal være flere spiller på serveren, men jeg gider bare ikke hjælpe med ideer til hvordan det kunne ske...

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Mic (Snicker :)) skrev:

Mit næste forslag vil være der skal være flere spiller på serveren, men jeg gider bare ikke hjælpe med ideer til hvordan det kunne ske...

Du er da kæphøj hva'? Kan du ikke tåle lidt konstruktivt kritik kan du ligeså godt smutte igen.

 

Jeg siger blot at der skal mere end blot en højere værdi for at tingene bliver til noget.

 

Jeg er søreme ked af det hvis du tog det som om du blev angrebet det var ikke ment sådan, det var bare fordi at du ikke bare kan hæve premierne og så er alt lige pludseligt fikset. Hvis du vil mere kan du skrive pb.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, MRBennetsen skrev:

Lyder som en god idé, bortset fra at de tolv årige og no brains stadig vil tryharde. Hvis der kommer flere præmier, vil dem der vinder jo få mere, men hvis det stadig er de to, så tjener i jo kun selv på det. Der skal være mere forandring end blot flere præmier før at dette bliver noget man virkeligt vil kæmpe for.

 

2 timer siden, MRBennetsen skrev:

Jeg er søreme ked af det hvis du tog det som om du blev angrebet det var ikke ment sådan

 

Billedresultat for x to doubt
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.