Hop til indhold
Stavox

[Solved] ban DEAGLEMESTER


oliva

Recommended Posts

jeg kommer til at køre en ned hvor jeg så siger at det ikke var min menig at køre ham ned og jegt får carban kan godt se hvorfor men så siger DEAGLEMESTER  at jeg har sagt at mig eller min ven ville  køre ham over og 

ham sender en video af det men man kan ikke høre mig eller min ven sig noget og så bliver han ved med at sig at vi har sagt at vi ville og så giver han min ven ban for at sig vi ikke har sagt noget.jeg kan ik se hvorfor min ven 

skal ha ban DEAGLEMESTER  siger ogs vi lyver over får man og at vi slev skal vælge hvem der skal ha ban.jeg har dev ikke video på det med jeg ved at DEAGLEMESTER  har det. tak for jers tid

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.