Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban -Toffie/n**** pingvin


Lille Sven

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:64776148

Hvorfor skal du unbannes:

Nu hvor jeg har opdaget jeres nye content gir mig bare virklig lyst til at spille på jeres server.

Jeg vil gerne blive unbannet fordi jeg savner ret meget at spille inde på stavox og fordi jeg ikke har rigtigt andet spille her for tiden.
Jeg vil bare undskylde for alt det som jeg har gjort, og det til sidst gik det for vidt  og endte med et permban.
Det som jeg har gjort gennem tiden inde på Stavox er såsom "mic spamme" "Troll" "racisme" "RDM/RDA", det Fortryder jeg altså. 

Det var dumt det som jeg gjord og det blev jeg velfortjent med et permban.

 

Grunden til at jeg fik permban, var en dag hvor jeg spillet sammen med min ven vi kedet os virklig meget, vi vidste ikke hvad vi skule lave eller spille.

Det var hellere ikke så mange spilllere inde på det tidspunkt, det var jo også klokken 1 om natten.

 

Men det jeg gjort var en dum beslutning jeg tog og skulle aldrig have gjort. Mass RDM RDA, fail warrent, troll. Grunden til jeg gjorde var som sagt, mig og min ven kedet os meget.

Også min ven sagde "hey, jeg gir dig 50 kr vis du bliver permbannet inden for de næste 10 minutter". 

Også ja... I kan nok regne ud hvad jeg gjorde.

Det er jo også dumt gjort. Jeg skulle bare havde gået i seng på det tidspunkt. 

 

Nu det hvad, cirka et halvt år snart da jeg fik mit permban. Og på det halve har jeg bare knoklet gennem 9 klasse, og føler mig mere moden.

Og kan tage ansvar. Og tænke før jeg gør noget dumt. Jeg skal nok stoppe med at Troll.

Hvis jeg skulle kede mig en dag inde på jeres server, så skal jeg nok tage mig sammen og bare leave servern og gøre noget andet inde der sker kaos.

 

Det er også pisse umodent at hede n pingvin.

Det med mit in-game name skal jeg nok ændre.

 

Jeg håber virklig at i kan tage imod min undskylding

 

Et kæmpe sorry overfor hvad jeg har gjort.

Og tak fordi i vil tage jeres tid til at læse min tråd.

Mvh Toffie/n pingvin.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.