Hop til indhold
Stavox

[Solved] Slå op i KR, på spiller


Critz

Recommended Posts

Hey.

Kunne være fedt (nu hvor alle har våben på ryggen), at man havde mulighed for at holde c nede, og trykke "Slå op i KR" på spilleren, i stedet for at skrive navnet ind i kr.

Noget i den her stil, hvis i forstår. Ville bare gøre det lidt nemmere, da personen kan blive væk imens du checker ham. 🚔

image.png.05263f5fd6148ca2202648f9e4398a72.png 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
16 minutter siden, xXWolfXx skrev:

God ide med der "KR". der kan være meget fedt få der ind. 

Nu ved jeg ikke om jeg misforstår hvad du skriver, men serveren har allerede et "KR", dog vil jeg bare have at man kan holde c nede på en spiller, og så slå ham op i "KR", med det samme.

 

EDIT:

Jeg læste forkert. :excited:

Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutter siden, Critz skrev:

Nu ved jeg ikke om jeg misforstår hvad du skriver, men serveren har allerede et "KR", dog vil jeg bare have at man kan holde c nede på en spiller, og så slå ham op i "KR", med det samme.

 

EDIT:

Jeg læste forkert. :excited:

Okay. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg syntes bare der skal være to muligheder.

Du har ret i at det ville ødelægge idéen omkring et id-kort. Syntes dog at det ville være hjælpsomt at have muligheden for at gøre det, når som helst anyway.

 

Hvis man alligevel først kan gøre det, når de allerede har id fremme, ville det ikke være ligeså brugbart, da jeg tænker man vil bruge denne tilføjelse til at undersøge om en person har licens. Lige pt. kører jeg rundt og slår biler om i KR, for at tjekke om de har licens, når jeg stopper folk da jeg ikke vil tage chancen med at blive skudt, når jeg spørg om id.

Jeg vil sige at man skulle kunne gøre det når som helst, da de meget hurtigt kan trække våben og skyde dig, hvis du spørg dem om id. 

@Dynn

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.