Hop til indhold
Stavox

[Solved] Buschauffør


Snoopi
Message added by Emoyly,

Vi har ikke på nuværende tidspunkt mulighed for at lave en ny bus.

Recommended Posts

Er det bare mig eller syntes i også at buschaufførens bil er blevet for gammel nu for tiden.... måske design en bus med stavox logo'et og en mere smartere bus med nogle systemer til folk som vil have et lift

Skriv lige jeres mening thx 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Snoopi!
Synes faktisk at buschauffør arbejdet er hyggeligt og effektivit nok for bl.a. Nye spillere eller hvis man har det sjovt med gutterne.

Dog vil jeg også mene @Snoopi, at det måske kunne være sjovt at se nogle ændringer til arbejdet. Jeg har bl.a. Nævnt dette før i et tidligere forslag,
men kunne det evt. Være en Idé at lave ruter til dem, lidt ligesom det allerede eksisterende arbejde, Pakkeomdeler hvor buschaufføren køre ud til kalende spillere... måske? 🙂

I forhold til bussen selv kunne det også være interessant at se nogle ændringer (Er ikke selv model designer) til bussen. En dobbeldækker bus kunne fx. Være meget sjovt men
jeg tror også det vil skabe nogle problemer og ikke mindst tage en tons masse tid at lave. Derfor synes jeg din idé til Stavox bus logoet kunne være en hel del nemmere og så vil det da også give det et lille ekstra touch.

Men jov, orverordnet set synes jeg også det kunne være sjovt at se nogle små ændringer i arbejdet, som måske kunne gøre det en smule mere interessant for spillerne 🙂

Bare mine små tanker omhandlende buschauffør.

Hav en fortsat god aften alle sammen! // Donkeh

 

Link til kommentar
Del på andre sites

15 timer siden, Snoopi skrev:

HVORFOR ER DIT NAVN OVERALT PÅ DENNE HJEMMESIDE...... MAN SKULLE TRO AT DU TJEKKER DEN HVERT FUCKING SEK

Fordi at jeg godt kan lide at være på forummet, og fordi jeg ikke altid er online ingame, så er det ligeså nemt at sidde herinde. 🙂

(Tjekker den altså ikke hvert sekund, er bare inde og kigge hvad der sker engang imellem.)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis noget skal laves om vedr. bus jobbet, syntes jeg ikke det skal være bussen selv.
Syntes en form for bus stoppesteder man kunne placere ville være sejt, og så eventuelt en stop knap man kunne trykke på i bussen (Har ikke spillet jobbet i lang tid, så det er der måske allerede?), hvor du så kunne stoppe ved næste stoppested. Hvis muligt kunne stoppestederne indikere hvor langt væk bussen er fra skiltet? Dette kunne selfølgeligt opnås med props, men en løsning til nye spillere (Som jeg formåder primært spiller det her job), med en ting du kunne placere (Ligesome pakkeomdeler's depot) kunne være ret sejt.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Walter skrev:

Hvis noget skal laves om vedr. bus jobbet, syntes jeg ikke det skal være bussen selv.
Syntes en form for bus stoppesteder man kunne placere ville være sejt, og så eventuelt en stop knap man kunne trykke på i bussen (Har ikke spillet jobbet i lang tid, så det er der måske allerede?), hvor du så kunne stoppe ved næste stoppested. Hvis muligt kunne stoppestederne indikere hvor langt væk bussen er fra skiltet? Dette kunne selfølgeligt opnås med props, men en løsning til nye spillere (Som jeg formåder primært spiller det her job), med en ting du kunne placere (Ligesome pakkeomdeler's depot) kunne være ret sejt.

@Thomads lavede noget til taxa lignende dette, måske det kan genbruges? 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.