Hop til indhold
Stavox

[Afvist] ban for noget jeg ikke gjorde


Krelle

Recommended Posts

  • Bot

Grund: Skupper props ind i andre folks biler så de dør op til flere gange + LTAP + Lyver i case.

Navn: Kristian Pedersen

AdminID: STEAM_0:0:57998458 - ZeTaZ [seniormoderator]

Unban: 23-01-20 18:44

Banned: 09-01-20 18:44


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Krelle

 

Ja det starter med at Flixx laver en case med proppush, og det samme gjorde Gunner jensen hvor jeg så hvad der skete så der jeg skulle til at tage fat i dig så leaver som jeg tager som LTAP da du viste du har lavet noget lort . Så efter du leavede så er jeg ved at få beviser på at du har proppushet folk med en prop ind i andres folks biler så de døde, men så der hvor jeg ventede på for at få beviser af Flixx og Gunner jensen så tjekker jeg lige logs, og ser at du er kommet ind igen for at skifte dit navn fra Kjeld Pedersen til Kristian Pedersen som kan ses her, og leavede der efter igen. Da jeg så fik video beviserne og bannede dig.Ei8e2Ba.png 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

 

Angående lyver i case. Skyldes jeg inden du fik ban, TP´et til dig, da jeg havde fået samme case, af Flixx og Gunner Jensen. Der spurgte jeg dig om "Har du proppushet eller spawnet props og smadret dem ind i biler" Du sagde nej til dette. Jeg sagde iorden og gik afsluttet casen, grundet manglende bevis, det fik jeg dog kort tid efter, men det havde @ZeTaZ allerede bannet dig. Jeg bad derfor @ZeTaZ om at forlænge dit ban. Da du ikke skal lyve for staff´s.

 

//Else

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej 

 

@Else 

Det var på intet tidpunkt mig der probpushet det var min  person som jeg spillede med.

 

 

 

@ZeTaZ

 

Jeg har aldrig LTAP jeg gik fordi jeg skulle ud og spis.

 

Hvordan er det realvent  at jeg skifte navn, der er vel ingen regel om man ikke må skifte navn 

 

Du kan også se i logsne at jeg kun spawnet probs da jeg var i min base 

 

 Hvis du har en video af mig der probpusher vil jeg meget gerne se den 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.