Hop til indhold
Stavox

Ny version af EGPMaker


Kurdi Hurdi

Recommended Posts

Hej Stavox

 

Er ikke sikker på hvor mange der kan huske det, men for lang tid siden havde jeg lavet et program til at tegne EGP'er.

Jeg ved godt at det egentligt var er lorte program med en masse fejl osv, men godt nyt for nu har jeg lavet en ny version af programmet.

Programmet ligger denne gang på nettet, så dem af jer der syntes det var lidt underligt at downloade et program, som en eller andet tilfældig gut på nettet havde lavet,

behøver ikke at frygte noget.

 

Linket er: https://egpmaker-a3721.web.app/.

 

Der er meget færre fejl i programmet, og det virker overordnet meget bedre nu, end det gjorde før, men derfor kan der selvfølgelig stadig være fejl og mangler.

Feedback og fejlmeldinger er meget velkomne, men jeg kan ikke garantere at alt bliver læst eller gjort til virkelighed.

 

Se det som en forsinket julegave til jer alle, og ellers godt nytår

hilsen Kurdi

 

Link til kommentar
Del på andre sites

39 minutter siden, Mic (Snicker :)) skrev:

Det er mega fedt, og godt lavet!

 

Men det kunne være fedt ved "positions punktet" hvis på midten af objecterne, ligesom det er i E2, som standard.

cpFklN7.png

 

Og også så du kan flytte vectors'ne i en poly, kunne også være fedt.

 

Godt lavet 🙂

Fed ide med tekst der viser positionen af objekterne, det skal jeg huske.

Hvordan man flytter på vectorne i et polygon er lit sværere, men er også noget jeg har tænkt mig skal være med.

Link til kommentar
Del på andre sites

36 minutter siden, Kurdi Hurdi skrev:

Fed ide med tekst der viser positionen af objekterne, det skal jeg huske.

Hvordan man flytter på vectorne i et polygon er lit sværere, men er også noget jeg har tænkt mig skal være med.

Ikke så meget text der viser position, men så "rykke punktet" på boxes osv skal være i midten af den.

Lige nu er den i toppen af højre hjørne, men den burde være fra midsten af 🙂

Hvis det giver mening

Link til kommentar
Del på andre sites

25 minutter siden, Mic (Snicker :)) skrev:

Ikke så meget text der viser position, men så "rykke punktet" på boxes osv skal være i midten af den.

Lige nu er den i toppen af højre hjørne, men den burde være fra midsten af 🙂

Hvis det giver mening

Jeg forstår ikke rigtig hvad du mener

Link til kommentar
Del på andre sites

Fx:

 

Den her command vil lave en box som fylder hele skærmen med en hvid box:

kMbrBta.png

 

Men ved dit system ser det sådan her ud:

oG710cp.png

 

 

Præcist samme positioner, men på dit system bliver boxene flyttet rundt fra toppen af højre hjørne på den, hvorimod i E2 flytter du fra midten af boxen

Giver det bedre mening?

Link til kommentar
Del på andre sites

14 timer siden, Mic (Snicker :)) skrev:

Fx:

 

Den her command vil lave en box som fylder hele skærmen med en hvid box:

kMbrBta.png

 

Men ved dit system ser det sådan her ud:

oG710cp.png

 

 

Præcist samme positioner, men på dit system bliver boxene flyttet rundt fra toppen af højre hjørne på den, hvorimod i E2 flytter du fra midten af boxen

Giver det bedre mening?

Nåårh nu forsåt jeg, gmod tegner en figur ud fra midten, og så hvor lange siderne skal være, så hvis sidernerne er 512, så går den 256 us til hver side.

Jeg har lavet det sådan et den tegner det fra hjørnet, så at det forstå punkt er øverste venstre hjørne, og de to sidste punkter er højde og bredde. Jeg har gjort det sådan både fordi det er lettere, men også fordi det var det jeg syntes virkede bedst i mit hoved, men det kan sagtens blive ændret hvis det giver mest mening for alle

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.