Hop til indhold
Stavox
  • 0

Hvordan kan man tjene hurtige penge


Rusty

Spørgsmål

Hej stavox

 

Det lyder måske lidt dumt, men jeg er SÅ dårlig til at tjene penge på Stavox, jeg har spillet ca. 700 timer på Stavox og har lige nu 237,645kr på Stavox er der nogle søde rare mennesker med massere penge der kan forklare nogle goder tekniker eller give nogle gode råd/tips det kunne være rigtig dejligt ha’ en god dag! 😛

 

Jeg ved godt at nogle mennesker -rep`er  den her men, til alle jer der tager mit spørgsmål seriøst, thanks! ❤️

 

//Vanshee ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

20 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

@Vanshee Jeg vil råde dig til at joine et godt/aktivt gang som spawner krukker. I det tid jeg har været med i 12 year ca. Det tid meth har været på serveren. Der har jeg tjent ca. 80 mil på weed så derfor join et aktivt gang 🙂

 

Lige nu, VaffelVictor skrev:

@Vanshee Jeg vil råde dig til at joine et godt/aktivt gang som spawner krukker. I det tid jeg har været med i 12 year ca. Det tid meth har været på serveren. Der har jeg tjent ca. 80 mil på weed så derfor join et aktivt gang 🙂

 

Dog var jeg også "ham grinderen" i 12 year ham der altid lavede alt weeden

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 08/01/2020 den 6:23 PM , Vanshee skrev:

Hej stavox

 

Det lyder måske lidt dumt, men jeg er SÅ dårlig til at tjene penge på Stavox, jeg har spillet ca. 700 timer på Stavox og har lige nu 237,645kr på Stavox er der nogle søde rare mennesker med massere penge der kan forklare nogle goder tekniker eller give nogle gode råd/tips det kunne være rigtig dejligt ha’ en god dag! 😛

 

Jeg ved godt at nogle mennesker -rep`er  den her men, til alle jer der tager mit spørgsmål seriøst, thanks! ❤️

 

//Vanshee ❤️

Lær E2 og kod. Folk giver ret meget for det. 
Lær base og byg pænt, godt og praktisk. Det giver folk også ret tit meget til.
Weed
meth
Politibetjent
Alle disse gir' ret stabilt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Har prøvet en del metoder gennem tiden og disse har hvad jeg har haft mest fortjeneste på 🙂 

1. Weed

- Gerne 60+ krukker

2. Meth

- Husk VIP ellers løn lastbil af en anden spiller.

3. Bil salg

- Køb biler for din fortjeneste af ovenstående 🙂 Køb gerne biler til priser du tjener 1-2,000,000 på.

4. Gunshop

- Høj profit + auto advert e2 | HUSK AT GÅ GUNDEALER ALENE.

5. Bank

- Nemme penge for printere der bliver indsat, dog med en fair %-del til dem som indsætter.

 

Fortsæt god dag, håber det kunne bruges 🙂

 

// Henrik

Link til kommentar
Del på andre sites

18 timer siden, Mickey Mouse(DK) skrev:

Planteskole er vejen frem... bare køb folks krukker og printer
Her er lidt inspiration, det her er en lille plante samling

Hvor?

 

Den måde du tjener de nemmeste penge er ved at lave meth, du skal ikke holde øje med meget, maskinerne passer sig selv, i mellemtiden kan du moneyprinte. God idé at have et gang, de kan lave weed imens, og så har du det bare nemt. Du tjener mest på at være tyv.

Link til kommentar
Del på andre sites

53 minutter siden, Anders Buch skrev:

Du trykker bare på jobbet politibetjent og derefter håndhæver loven. Det giver gode penge 🤘

 

- Bare sørg for at have aktivt politi i nærheden i tilfælde af PD raid / Flugt fra fængslet 👏

Tusind tak for det gode råd!

//Vanshee

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Jaxu skrev:

Find dig et gang som du kan hygge med, som kan lave beskyttelse og spawne krukker hvis det nu er weed du vil lave.

Så enten sæt bank op, lav weed eller så kan du lave meth 🙂

Det er de måder jeg ihvertfald laver massere af penge.

Tusind tak for de gode råd/tips, jeg er igang med at finde et gang jeg kan joine 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Find dig et gang som du kan hygge med, som kan lave beskyttelse og spawne krukker hvis det nu er weed du vil lave.

Så enten sæt bank op, lav weed eller så kan du lave meth 🙂

Det er de måder jeg ihvertfald laver massere af penge.

Link til kommentar
Del på andre sites

42 minutter siden, Rasmusss skrev:

Spørg en masse folk om du må købe deres weed krukker og lav en massiv weed farm.

Grind grind og grind

 

1 time siden, Guzern skrev:

 

Dejligt der er nogen der tager mine spørgsmål seriøst, tak drenge < 3

//Vanshee

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.