Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban


Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:90846287

Hvorfor skal du unbannes: 

Jeg har spillet på serveren siden jeg gik i fjerde klasse mener jeg (16 år og går ikke i skole mere)

Jeg beklager ikke bare lidt, men meget..

mig og nogle af mine venner sad og snakkede over Discord, hvor jeg vi blev enige om at jeg skulle dræbe en betjent som der havde været efter mig da jeg var inde "Aocizzi" eller noget i den stil hed han..

Så jeg skyder efter ham og han står sammen med en del andre, så jeg kommer osse til at dræbe dem..

Jeg beklager meget.

Det kommer ikke til at ske igen hvis jeg får unban.

- Sune "Osama Bin Ladden"

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.
Ved ikke om jeg må poste her, men jeg kaldte casen som fik dig banned + Du rdmede mig (Bare en ting som kunne tages til overvejelse om han skal unbannes)

Det hele starter med at jeg ser dig skyde en person mellem butik 3 og 4, hvor jeg så vælger at gå hen og kigge på hvad du faktisk laver og lige får set hvem det er.
Da jeg så nærmer mig og du har skudt ham den anden, vælger du så bevidst at kigge på mig for derfor så at skyde mig til jeg bliver downed, jeg kommer op igen
og du skyder mig derefter ned til 17 hp. Derefter går du op ad trapperne og rundt forbi butik 4 for så at gå halvt ned at bakken, hvor jeg så gik rundt om butik 4 nede ved fortovet.
Så møder vi hinanden og du kigger på mig i 3-4 sekunder hvorefter du vælger at trække din gun for at skyde mig. Jeg kalder admin, alle er afk og jeg får tilkaldt Kjeld ind på serveren.
Han kan tydeligt se at du har rdmet (kan ikke huske hvor mange) flere end mig. Men du leavede ca 1 minut efter du skød mig, så Kjeld kunne ikke tage en snak med dig.
Det næste jeg ved af er at dit steam-id bliver banned perm for Mass rdm. Derfor vil jeg sige at dit argument med at " så jeg kommer osse til at dræbe dem" måske ikke er så
valid da, du skyder mig bevidst begge gange. Du havde massere af tid at tænke i, synes derfor personligt at det du skriver er noget pis.

Hav en god dag 😙

Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutter siden, FleXuZ skrev:

Hej.
Ved ikke om jeg må poste her, men jeg kaldte casen som fik dig banned + Du rdmede mig (Bare en ting som kunne tages til overvejelse om han skal unbannes)

Det hele starter med at jeg ser dig skyde en person mellem butik 3 og 4, hvor jeg så vælger at gå hen og kigge på hvad du faktisk laver og lige får set hvem det er.
Da jeg så nærmer mig og du har skudt ham den anden, vælger du så bevidst at kigge på mig for derfor så at skyde mig til jeg bliver downed, jeg kommer op igen
og du skyder mig derefter ned til 17 hp. Derefter går du op ad trapperne og rundt forbi butik 4 for så at gå halvt ned at bakken, hvor jeg så gik rundt om butik 4 nede ved fortovet.
Så møder vi hinanden og du kigger på mig i 3-4 sekunder hvorefter du vælger at trække din gun for at skyde mig. Jeg kalder admin, alle er afk og jeg får tilkaldt Kjeld ind på serveren.
Han kan tydeligt se at du har rdmet (kan ikke huske hvor mange) flere end mig. Men du leavede ca 1 minut efter jeg skød dig, så Kjeld kunne ikke tage en snak med dig.
Det næste jeg ved af er at dit steam-id bliver banned perm for Mass rdm. Derfor vil jeg sige at dit argument med at " så jeg kommer osse til at dræbe dem" måske ikke er så
valid da, du skyder mig bevidst begge gange. Du havde massere af tid at tænke i, synes derfor personligt at det du skriver er noget pis.

Hav en god dag 😙

Jeg kan godt se hvad du mener, men omme bag dig da det var stod der 1 betjent og 1 anden person som der var igang med admin case, men det så jeg først efter at du var nede, jeg kunne ikke få fat på nogle "Staff" for at spørge om man egentligt godt måtte lave "Terror", så jeg valgte bare at gøre det, personen jeg ville have at det skulle gå ud over var politibetjenten, da vi begge stod mellem butik 3-4 sagde jeg til dig "Gå væk eller jeg skyder dig", og da du ikke valgte at gå væk, men gik tættere på mig valgte jeg derfor at skyde dig, at du så kommer op og løber er en anden side af historien, Men da jeg så kommer op på "Bakken" kan jeg se den betjent jeg egentligt gerne ville have skudt, og bum, så stod du foran mig igen, så derfor valgte jeg et tænkte "Okay, du fik en chancen til at smutte herfra" Men at du så går ind foran mig, indne jeg skal til at skyde betjenten var egentligt ikke mit problem, for jeg var igang med at lave "Terror" mod betjenten som der havde været efter mig i al den tid jeg var inde den dag. men kort sagt, du stod foran mig inden jeg skulle til at skyde betjenten, så derfor røg du med i købet, men da jeg så skulle til at skyde betjenten, kom der en admin flyvende hen til "busstoppestedet" ved tankstationen, og jeg stod i den anden ende af vejen. Så der har du en forklaring på hvorfor du var død den dag. 🙂

Grunden til at de andre var døde, var fordi at ham der "Acozzii" eller hvad han hed, bedte de fleste betjente der var på igår om at både skyde mig osv, så jeg gav gengæld.:)

 

God dag til dig ❤️ 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.