Hop til indhold
Stavox

[Solved] tilføj vr til stavox


jeppedk

Recommended Posts

jeg vil lige gerne starte med at fortælle lidt om vr og hvordan det kan være godt så vr er en slags headset man kan købe til sin pc og den ville kunne gøre man ville kunne komme ind i selve spille verden du ville kunne bruge dine hænder og kig efter det du vil se du kan også kører rundt i en bil og samle ting op med dine hænder og det ville gøre stavox roleplay mere sjovt for dem der har det man for at man skulle kunne have vr skal man havde en god gpu og så sal man også selv havde det der hjemme jeg har en htc vive og har brugt den meget og har dette vr mod for gmod https://steamcommunity.com/workshop/filedetails/?id=1678408548 den virker til public multiplayer nu så den vil virke til stavox vis i synes det kunne være intresant  jeg håber i synes godt om dette forslag jeg ønsker jer en forsat god dag ^^

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tror bare ikke at det vil fungere særlig godt, jeg har selv HTC Vive og har prøvet moddet og det fungere fint, jeg tror bare at ved nogle steder kan det misburges plus når man skal starte handlinger hvordan vil det så kom til at fungere? 

Link til kommentar
Del på andre sites

42 minutter siden, jeppedk skrev:

ved handlinger kan man jo bruge chatten man har på controllern men at misbruge den der kan jeg ikke se hvad du mener?

 

fx så tror jeg at man kan læne sig og så bevæger ens player model ikke.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nope, ville hundrede procent kunne misbruges. 

For det første vil det nok være rigtig svært at få til at virke ordentligt. I forhold til lag og sådan rent balance mæssigt.

 

Hvis vi nu antager, at det på magisk vis godt kan bruges ingame, så vil folk højst sandsynligt kunne læne sig uden at sin model vil registrere det. Har selv har en Vive, og det var muligt i en del spil. Det er selvfølgelig blevet ændret og optimeret nu, men vi skal også gå ud fra at det var spil der fra bunden var "bygget" til at være i VR. Det er Gmod ikke.

 

Registrering af damage og andre ting vil nok heller ikke fungere. Altså, hvordan vil du benytte dig af bilerne? That's right, you cant. 

Der er så mange grunde til at det ville være en forfærdelig ide.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Middi skrev:

Nope, ville hundrede procent kunne misbruges. 

For det første vil det nok være rigtig svært at få til at virke ordentligt. I forhold til lag og sådan rent balance mæssigt.

 

Hvis vi nu antager, at det på magisk vis godt kan bruges ingame, så vil folk højst sandsynligt kunne læne sig uden at sin model vil registrere det. Har selv har en Vive, og det var muligt i en del spil. Det er selvfølgelig blevet ændret og optimeret nu, men vi skal også gå ud fra at det var spil der fra bunden var "bygget" til at være i VR. Det er Gmod ikke.

 

Registrering af damage og andre ting vil nok heller ikke fungere. Altså, hvordan vil du benytte dig af bilerne? That's right, you cant. 

Der er så mange grunde til at det ville være en forfærdelig ide.

 

Men det kunne fandeme være sjovt, hvis det fungerede optimalt ;D

Link til kommentar
Del på andre sites

Der findes allerede community-made VR support til Gmod.. Men men..

Når Half Life Alyx (HL3 CONFIRMED 😎)  udkommer med Source 2 enige, vil det ikke undre mig, at nogle vil kunne få dette til Source og sikkert forbedre hvad overnævnte har udkommet med.
Men VR til Stavox, næppe. 

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutter siden, Lund skrev:

Men det kunne fandeme være sjovt, hvis det fungerede optimalt ;D

 

Indeed, men fårk mand.. Forestil dig lige at blive kørt ned i VR

Eller hvis en admin tager fat i dig, og lige flyver en gang rundt. Gal man bliver motion sick!

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, jeppedk skrev:

man vender sig til det.. og forstår stadig ikke det der med misbrug hvordan kan man misbruge vr på stavox?? og man kan alså godt køre bil i gmod i vr har selv prøvet det her i forgårs

 

Hello u no understand how it no work, yes no? oki, zhen read this

 

5 timer siden, Middi skrev:

Nope, ville hundrede procent kunne misbruges. 

For det første vil det nok være rigtig svært at få til at virke ordentligt. I forhold til lag og sådan rent balance mæssigt.

 

Hvis vi nu antager, at det på magisk vis godt kan bruges ingame, så vil folk højst sandsynligt kunne læne sig uden at sin model vil registrere det. Har selv har en Vive, og det var muligt i en del spil. Det er selvfølgelig blevet ændret og optimeret nu, men vi skal også gå ud fra at det var spil der fra bunden var "bygget" til at være i VR. Det er Gmod ikke.

 

Registrering af damage og andre ting vil nok heller ikke fungere. Altså, hvordan vil du benytte dig af bilerne? That's right, you cant. 

Der er så mange grunde til at det ville være en forfærdelig ide.

 

Generelt vil det være meget svært. Igen, at du har kørt bil i VR er fordi, at spillet oprindeligt er bygget til at være i VR

Link til kommentar
Del på andre sites

ja har læst det men forstår det stadig ikke folk vil kunne læne sig i vr ja men player model vil register det og vr moddet er blevet opgraded hvad mener i med misbrug? vis man læner sig vil det blive registeret jeg er alstå helt forvirret lige nu med hvad i snakker om med misbrug forklar lige med misbrug ved vr hvad det kunne være tak?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 07/01/2020 den 5:23 PM , jeppedk skrev:

ved handlinger kan man jo bruge chatten man har på controllern men at misbruge den der kan jeg ikke se hvad du mener?

 

Jeg vil også tro at man vil kunne gå gennem props med det, jeg spiller selv meget Vr på en HTC vive. Det er meget nemt at glitche gennem ting som vægge og døre i mange spil med at flytte sig IRL og put hovedet ind i propet/forhindringen. 

 

Det ville være fedt, men der skal meget arbejde til, og det er meget forhold til at, hvor lidt på stavox som nok har VR. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 16/01/2020 den 9:29 AM , - TøseN - skrev:

Jeg vil også tro at man vil kunne gå gennem props med det, jeg spiller selv meget Vr på en HTC vive. Det er meget nemt at glitche gennem ting som vægge og døre i mange spil med at flytte sig IRL og put hovedet ind i propet/forhindringen. 

 

Det ville være fedt, men der skal meget arbejde til, og det er meget forhold til at, hvor lidt på stavox som nok har VR. 

 

ok tak nu kan jeg godt se hvad i mener måske var det aligevel en dårlig forslag jeg kom op med

På 16/01/2020 den 1:02 AM , Benny skrev:

Kan godt se pointen i det, men der kommer nok til at opstå nogle problemer, hvori at folk med VR briller nok har fordele, hvis de kan Peake ud, hvorimod andre pc spillere ikke kan... Ellers fed ide! +rep herfra

tak for det nu ved jeg hvorfor nogle bliver lidt sure/irreteret over dette forslag kan godt se hvad i mener nu

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.