Hop til indhold
Stavox

[Solved] Gang forslag


mikzflocka

Recommended Posts

Hej tænkte lige over noget.

 

Jeg syntes personligt selv at den regel der hedder "Hvis du ikke er indblandet i rp scenariet må du ikke hjælpe"  skal ændres.

 

Fx syntes det er mærkeligt at man bare skal stå at se ens  "gangmember" blive anholdt, mugget eller dræbt at du ikke må gøre noget fordi du ikke var indblandet men kiggede, syntes virkelig det er åndsvagt fx. Prøv at sammelign det med i virkeligheden der havde man hjulpet gangmemberen altså hvis man kan forhindre sin ven i at blive dræbt havde man forhindret det så jeg syntes den regel skal ændres.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @MikzGWAGON.

Jeg kan fuldstændig forstå din holdning til denne regel. 
dog synes jeg ik selv den skal ændres fordi at hvis den bliver ændret så kan du sige over ts eller dis at du bliver mugget eller stoppet et sted, og så ville dine gangmedlemmer jo faktisk have lov til at skyde vedkommende der er i gang med en rp situtation med dig. 
Og ja ved mange vil sige vil ik misbruge det sådan men jo det ved vi jo der er så derfor skal reglen stå som den er i dag.
 

så min grund til den ik skal ændre er at det kan blive misbrugt hvis den bliver ændret så derfor skal reglen bare være som den er.

//Blasterion//

fortsat god aften.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis du kigger lidt bredere end hvad man normalt ser, syntes du så selv at dette er en god idé?

 

Nu kan politiet klare sine ting, uden at blive skudt hvis de er ude foran en base. Men hvis den regel kommer så må de jo gemme sig for hver base der er i nærheden, eller hvis der bare kommer andre biler. Så er det ikke sjovt at spille som politi mere, og så har vi problemet med at det er umuligt at gøre noget. Reglen skal ikke ændres, eller fjernes.

 

Hvis en tyv siger noget og er provokerende overfor en person fra fks. 12 year, så må resten ikke komme og skyde ham, det er kun ham han har sagt det til. Fjernes denne regel må resten af ganget assistere. Så gider man heller ikke være tyv, gangster og andre jobs. Den regel sørger for at der er kontrol på gang situationer, kort sagt. Det er ikke gangs der skal styre serveren, det er da forhåbentligt politiet.

God dag.

// MRBIG

Link til kommentar
Del på andre sites

Jamen selvfølgelig det er helt fair, syntes bare det fungeret godt inde på zypress, og er der enlig nogle af jer der ved hvorfor man ikke kan /counterraid mere, ved godt det ikke hører til i denne kategori men kan ligeså godt lige spørge hurtigt.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 07/01/2020 den 1:43 AM , Blasterion_^ skrev:

Hej @MikzGWAGON.

Jeg kan fuldstændig forstå din holdning til denne regel. 
dog synes jeg ik selv den skal ændres fordi at hvis den bliver ændret så kan du sige over ts eller dis at du bliver mugget eller stoppet et sted, og så ville dine gangmedlemmer jo faktisk have lov til at skyde vedkommende der er i gang med en rp situtation med dig. 
Og ja ved mange vil sige vil ik misbruge det sådan men jo det ved vi jo der er så derfor skal reglen stå som den er i dag.
 

så min grund til den ik skal ændre er at det kan blive misbrugt hvis den bliver ændret så derfor skal reglen bare være som den er.

//Blasterion//

fortsat god aften.

hvis en person siger det over ts eller discord så bryder de jo også en regler da det er metagameing at bruge noget endt fra occ eller uden fra spillet

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Well.

 

Hvis man kigger på regel 5,4 tror jeg det var, under gangregler.

Synes jeg der står noget med at man godt må hjælpe mod kidnap o.lign. 

Tror derfor at mug mod gangmembers er en del af o.lign. 

Hvis det er forstået korrekt så synes jeg det er en god begrænsning af hvornår man ikke må hjælpe

. Så alle ikke ligepludselig bliver "bange" for fx at stoppe kjeld som betjent fordi man ved han har 15 gangmembers som ligepludselig bare er der, som om de har en tracker på en. Synes derfor at sådan som reglerne er nu er perfekte.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.